poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała Włosy normalne




Joanna - Sensual - Plastry do depilacji ciała Włosy normalne

Po raz kolejny postanowiłam przetestować plastry do depilacji od Joanny. Tym razem postanowiłam przetestować ich nowszą wersję, przeznaczoną do włosów normalnych (cokolwiek to znaczy).
W tekturowym opakowaniu (tu zaskoczenia nie będzie), znajdowało się 6 podwójnych plastrów i oliwka pielęgnacyjna. Zaskoczeniem, był natomiast kolor plastrów, bo były one tym razem żółte. Były dość elastyczne, dzięki czemu łatwo dostosowywały się do kształtu ciała.
Plastry, tym razem stosowałam na ręce i na twarz. Na rękach plastry radziły sobie świetnie, wyrywały wszystkie włoski bezproblemowo. Skóra była idealnie gładka chociaż podrażniona i zaczerwieniona (ale to u mnie normalna reakcja). Na twarzy też spisywały się dobrze, włoski zostały wyrwane ale skóra (jak zwykle) była lekko podrażniona.
Ta wersja plastrów, zdecydowanie była lepsza od poprzednich wersji.

Skład:
Plastry do depilacji: Glyceryl Rosinate, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Polyethylele, Cera Alba, Microcrystalline Wax, Stearic Acid, Parfum
Oliwka łagodząca: Paraffinum Liquidum, Chamomilla Recutita Flower Extract, Parfum

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:
Plastry do depilacji: 12 szt.
Oliwka łagodząca: 10 ml

Cena:
7,79 zł

4 komentarze:

  1. Jakoś nie podchodzą mi plastry do depilacji z Joanny...

    OdpowiedzUsuń
  2. te były ok, ale w dłuższej pefspektywie chyba z nich zrezygnuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie radzę sobie z tymi plastrami. Zostaje mi albo wosk u kosmetyczki, albo golarka tradycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to łatwe zadanie, ale trochę praktyki i się da...

      Usuń