wtorek, 11 sierpnia 2020

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji twarzy Skóra wrażliwa

Joanna - Sensual - Plastry do depilacji twarzy Skóra wrażliwa

Plastry do depilacji stosuję bardzo często. Zazwyczaj są plastry przeznaczone do całego ciała i aby wydepilować mniejsze partie, przecinam je na mniejsze kawałeczki. Tym razem jednak postanowiłam wypróbować plastry dedykowane tylko do twarzy. 

W tekturowym pudełeczku znajdowało się 6 par plastrów w zielonym kolorze oraz mała tubka oliwki łagodzącej. Plastry miały kształt prostokąta o wymiarach (mniej więcej) 1,5 x 7-8 cm. I żeby je dopasować do twarzy, to i tak musiałam je przecinać.

Niestety, działały słabo. Po mimo dokładnego przyklejenia do twarz, nie wyrywały wszystkich włosków. Wiele razy zdarzyło się, że wosk został na mojej twarzy, po mimo, że oderwałam plaster. O podrażnionej skórze tylko wspomnę, ale w moim przypadku to standard.
Plastry nie przypadły mi do gustu. Były niewielkie, nieskuteczne i niekomfortowe w użytkowaniu. Cena była niewiele niższa, niż o wiele większe pudełko plastrów do depilacji ciała (które z pewnością starczyłoby na dłużej).

Skład:
Oliwka łagodząca: Paraffinum Liquidum, Chamomilla Recutita Extract, Parfum, Citronellol.

Plastry do depilacji twarzy: Colophonium, Glyceryl Rosinate, Paraffinum Liquidum, Polyethylene, Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Cl 61565

Ocena produktu:
Nie dla mnie...

Pojemność:
Plastry: 12 szt.
Oliwka łagodząca: 10ml

Cena:
6,19 (w promocji)

2 komentarze: