piątek, 7 sierpnia 2020

Rossmann - Alterra - Sól do kapieli "Tęsknota za dalekim światem"



Sól, jak nie trudno się domyślić kupiłam w Rossmannie. Nigdy wcześniej nie miałam okazji testować żadnej soli z tej serii, więc z tym większą chęcią postanowiłam ją nabyć.
Sól miała beżowy kolor z ciemnobrązowymi drobinkami. Była dość drobno zmielona. Pachniała połączeniem kokosa i kakao, co ostatecznie sprawiało, że zapach wydawał się być nieco mdły.
Dość łatwo rozpuszczała się w wodzie, lekko zmieniając jej kolor na nieco mleczny. Powstała lekka pianka, która bardzo szybko znikła. Wraz z ze znikającą pianą, ulatniał się również zapach. Sól zawierała dodatek olejku jojoba, dzięki czemu lekko natłuszczała skórę.
Niestety, muszę stwierdzić, że sól ta nie zachwyciła mnie ani zapachem ani działaniem. Owszem, nie podrażniła ani nie wysuszyła mojej skóry (raczej była neutralna w działaniu), ale nie przyniosła też żadnego efektu relaksacyjnego.
Nie był to jakiś wybitny produkt, więc nie wrócę do niego ponownie.

Skład:
Maris Sal, Parfum, Sodium Coco-Sulfate, Simondsia Chinensis Seed Oil, CI 77492, CI 77491, CI 77499

Ocena produktu:
Nie dla mnie...

Pojemność:
60 g

Cena:
4,99

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że ta sól sól nie zachwyciła działaniem ani zapachem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej po nią nie sięgnę, nie przekonują mnie te nuty zapachowe. Poza tym wolę jednak duże opakowania soli. Jedyną jednorazówkę, którą lubię to sól lawendowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę większe opakowania, no i żeby pachniała ładnie...

      Usuń
  3. Kupiłam obydwa warianty, które się pojawiły. Jednak zupełnie bez szału, Isana lepiej się spisuje i jest tańsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie sole są totalne bezużyteczne ;D mam tlyko prysznic ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że zapach będzie lepszy :(

    OdpowiedzUsuń