poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Oriflame - Essentials - Maseczka do twarzy z witaminą E i olejem Canola


Oriflame - Essentials - Maseczka do twarzy z witaminą E i olejem Canola

Jakiś czas temu składałam zamówienie w Oriflame i aby uzupełnić brakujące punkty, dołożyłam do zamówienia kilka drobiazgów. Wśród nich znalazła się maseczka Essentials.
Maseczka zamknięta była w saszetce. Było jej całkiem sporo, bo aż 10 ml. Na jednokrotne użycie to trochę za dużo, więc warto podzielić ją na dwa razy.
Pachniała bardzo przyjemnie, nieco kwiatowo, a zapach był słabo wyczuwalny. Konsystencja kremowa, dość gęsta. Łatwo rozprowadzała się po twarzy. Nie wchłonęła się całkowicie, jej nadmiar zmyłam wodą.
Działanie oceniam jako przeciętne. Owszem zauważyłam chwilowe nawilżenie skóry, ale nie trwało ono dłużej niż 24h. I w sumie niczego innego nie zauważyłam. Na szczęście nie zapchała mnie ani nie podrażniła.
Z ciekawości można przetestować, ale nie ma co się spodziewać jakiś spektakularnych efektów.

Skład:
Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Caprylyl Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Xanthan Gum, Imidazolidinyl Urea, Ceteareth-20, Isohexadecane, Tocopheryl Acetate, Canola Oil, Parfum, Polysorbate 80, Citric Acid

Ocena produktu:
Przeciętna

Pojemność:
10 ml

Cena:
2,99 (w promocji)

6 komentarzy:

  1. Dawno nic nie miałam z Oriflame 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Oriflame lubiałam kiedyś lakiery ;) Szkoda że ta maska okazała się przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że niczym szczególnym się nie wyróżniła.

    OdpowiedzUsuń