czwartek, 13 sierpnia 2020

Eco Laboratorie - Macadamia SPA - Odżywczy szampon do włosów Objętość i głęboka odbudowa


 
Szukając szamponu o naturalnym składzie i to o takim składzie, który będzie odpowiedni do włosów po keratynowym prostowaniu włosów odkryłam szampon Macadamia SPA od Eco Laboratorie. I jeśli mam być szczera, to poznałam go dzięki kanałowi na YT - Kosmetologia Naturalnie (który oglądam regularnie).
Ze strony opakowania nie było większych problemów. Jedynie pod koniec użytkowania należało odwrócić opakowanie do góry dnem, aby wydobyć produkt.
Szampon miał delikatny różowy kolor. Pachniał również "różowo-pudrowo", co było bardzo przyjemne. Konsystencja nie za gęsta (jak dla mnie lekko wodnista), żelowa.
Szampon pienił się dobrze, ale niezbyt mocno. Skutecznie oczyszczał włosy i skórę głowy. Nie szczypał w oczy, ani nie podrażniał skóry głowy. I to co najważniejsze, można było go stosować po keratynowym prostowaniu włosów, bez obaw.
Nie znalazłam w nim wad. Wszystko mi się w nim podobało. Szczerze polecam!

Skład:
Aqua, Hamamelis Virginiana Extract, Sodium Lauroyl Methyl Lsethionate, Organic Sophora Japonica Flower Extract, Cocomidopropyl Betaine, Macadamia Oil, Aesculus Hippocastanus, Glycerin, Sodium Chloride, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Cl 16035
 
Ocena produktu:
Świetny!
 
Pojemność:
350 ml
 
Cena:
15,48

3 komentarze:

  1. Uwielbiam olejek makadamia, więc ten szampon byłby idealny dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach spróbować szampon tej firmy, wiec może skuszę się właśnie na ten :)

    OdpowiedzUsuń