czwartek, 27 sierpnia 2020

Sylveco - Vianek - Łagodząca maseczka do cery podrażninonej z glinką białą i olejem kokosowym

Sylveco - Vianek - Łagodząca maseczka do cery podrażninonej z glinką białą i olejem kokosowym

Maseczkę kupiłam już jakiś czas temu, ale wciąż czekałam na odpowiedni moment by jej użyć. Wreszcie stwierdziłam, że koniec czekania i czas sprawdzić czy mi się spodoba.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce. Starczyła mi na jedno użycie (choć pewnie dało by się ją podzielić na dwa razy).
Zapach był bardzo delikatny, przyjemny, nieco kwiatowy. Na mnie działał relaksująco.
Konsystencja, po mimo, że była to glinka, była gładka i kremowa dzięki czemu, maseczka gładko się rozprowadzała po twarzy. Zastygała, ale nie tworzyła się sucha skorupa. Bez większych problemów zmywała się z twarzy
Po zastosowaniu twarz była wygładzona, miła w dotyku i lekko rozjaśniona. Zaczerwienienia znikły, skóra była ukojona.
W mojej ocenie, zastosowanie tej maseczki to dobry pomysł, gdy skóra jest podrażniona i potrzebuje załagodzenia zaczerwienienia. Ta maseczka z pewnością przyniesie ulgę.

Skład:
Aqua, Kaolin, Cocos Nucefera Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Valeriana Officinalis Root Extract, Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Sodium Alginate, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citrus Limonum Peel Oil.

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
10 g

Cena:
5,09

7 komentarzy:

  1. Wolę mieszać sobie czyste glinki, ale wiem że nie każdy lubi, więc dobrze, że są takie skuteczne gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuszą mnie czyste glinki, ale w sumie nie do końca wiem na co się zdecydować...

      Usuń
  2. Lubię tą markę, ale tej maseczki jeszcze nie miałam. Twoja recenzja bardzo mnie do niej zachęciła, więc muszę koniecznie ja wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam normalizująca i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam, co prawda z wszystkich wersji najmniej mi się podobała, ale i tak była spoko :)

    OdpowiedzUsuń