sobota, 1 sierpnia 2020

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2020

Czas na kolejne denko, już lipcowe! Tym razem poszło mi nieco lepiej niż w czerwcu.

Zużycia kosmetyczne - DENKO 7/2020

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie


1. La Cafe de Beaute - Sól do kąpieli Lazurowe Wybrzeże. Cudownie pachnie latem, grzechem jest jej nie wypróbować. Jestem nią oczarowana. RECENZJA 💖
2. Lidl - Cien - Pure Freshness - Dezodorant 48 h. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby go w ogóle kupić! Przed potem nie chronił, podrażniał i odbarwiał skórę. Porażka! RECENZJA 💜
3. Oriflame- Essentials - Maseczka do twarzy z witaminą E i olejem Canola. Całkiem fajnie nawilżała i wygładzała skórę. 💚💛


4. Eco Laboratorie - Jedwabny olejek do włosów Wzmocnienie i Wzrost. Stosowałam go głównie na skórę głowy i w tej roli sprawdzał się dobrze. Na włosach też nieźle dawał sobie radę. RECENZJA 💛
5. Sylveco - Aloesove - Peeling do ciała. Niestety tutaj zawód. Peeling śmierdział okropnie (przypominał zapach farby). Co więcej na jego powierzchni tworzyła się gumowata powłoka. Przedziwny produkt. RECENZJA 💜
6. Cetaphil - MD Dermoprotektor - Nawilżający mleczko do twarzy i ciała. Całkiem fajny nawilżacz do ciała. Warto rozważyć jego zakup. RECENZJA 💚
7. Rossmann - Alterra - Żel pod prysznic z limonką Bio i agawą Bio. Bardzo przyjemny żel pod prysznic do codziennego używania. RECENZJA 💛


8. Rexona - Motion Sense - Antyperspirant 48 h Invisible Pure. Jak zazwyczaj Rexona sprawdzała się u mnie dobrze, to akurat ten gagatek totalnie mi nie odpowiadał. Pozostawiał białe plamy na ubraniach, słabo chronił przed potem no i w ogóle mi nie odpowiadał. RECENZJA 💜
9. Sylveco - Vianek - Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy. W porównaniu do innych wersji kremów od Vianka, ten był zdecydowanie bardziej treściwy. Dobrze nawilżał skórę wokół oczu. RECENZJA 💛
10. Sylveco - Vianek - Kojąca pomadka ochronna z olejem sezamowym. Bardzo przyjemna w użytkowaniu, zapewniała długotrwałe nawilżenie. Pachniała nieco winogronowo. RECENZJA 💛
11. Orifalme - Love Nature Ice Pops - Scrub do ciała Melon & Cytryna. Bardzo przyjemny odświeżający zapach, idealny na lato. Delikatnie peelinguje, nie podrażnia.
12. Ziaja - Cupuacu - Samoopalająa chusteczka do twarzy i ciała. Stosowałam raz na tydzień, na nogi aby nie "świecić bielą". Faja forma chusteczki, co znacznie ułatwiało aplikację. Mimo to trzeba uważać bo zostawia smugi. RECENZJA 💛💚

To by było na tyle.
Wynik niezły, bo zużyłam więcej niż kupiłam. Zużyłam co prawda 12 różnych kosmetyków, ale pustych opakowań miałam 15 (2 opakowania Cetaphilu oraz 3 chusteczki samoopalające).

15 komentarzy:

  1. Ja nie lubię żeli Alterry. Słabo mi się pieniły. Wiem że skład lepszy, ale nie czułam się domyta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podanych kosmetyków miałam tylko dezodorant z Rexony, był chyba ok 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kusi mnie olej z eco lab :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko żel pod prysznic ALterra i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oriflame- Essentials miałam krem do ciała. Całkiem fajnie sie spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od lat używam dezodorantów Rexona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś używałam non-stop, teraz jakoś mnie nie kuszą...

      Usuń
  7. Dobrze że jednak nie kupiłam tego dezodorantu z Cien

    OdpowiedzUsuń
  8. może znajdziesz jakąś inspirację dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń