piątek, 21 sierpnia 2020

Oriflame - Love Nature Ice Pops - Żel pod prysznic z marakują i ananasem

Oriflame - Love Nature Ice Pops - Żel pod prysznic z marakują i ananasem


Przeglądając katalog Oriflame, natknęłam się na typowo letnie wersje kosmetyków z serii Love Nature Ice Pops. I chociaż, miałam już na zapasie kilka żeli pod prysznic, to mimo wszystko postanowiłam się skusić. Zdecydowanie uległam pięknemu opakowaniu…
Żel zamknięty była w plastikowym opakowaniu zamykamym na klik. Oczywiście pod koniec opakowania, trzymałam go do góry dnem, ale poza tą niedogodnością nie miałam większych zastrzeżeń.
Zapach, jak to w Oriflame, był bardzo podobny do prawdziwych zapachów marakui i ananasa. Aż chciało się go zjeść! Miał piękny, intensywnie żółty kolor dzięki czemu, bardzo ładnie wyglądał w mojej łazience.
Dobrze się pienił i oczyszczał ciało. Był wydajny, zwłaszcza gdy go używałam go w połączeniu z myją do ciała. Dodatkowo zapewniał efekt chłodzenia, dzięki czemu idealnie sprawdzał się w upalne dni.
Niestety, lekko wysuszał moją skórę, zresztą, jak niemal wszystkie inne żele pod prysznic z Oriflame.
Mimo tego, że nie był to produkt o wzorowym składzie, to zapach i przyjemność jego stosowania, sprawiły, że bardzo mi się podobał.

Skład:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Laureth-3, Parfum, Sodium Benzoate, Menthol, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Linalool, Geraniol, Sodium Citrate, Mentha Viridis Leaf Oil, Glycerin, Ananas Sativus Fruit Extract, Passiflora Edulis Seed Oil, Mentha Piperita Oil, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, CI 19140, CI 15985

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
250 ml

Cena:

11,90 (w promocji)

7 komentarzy:

  1. O ile z Avon miałam sporo żeli tak z Oriflame żadnego. Ale nie mam dużych wymagań, więc pewnie byłby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałabym ze względu na ten efekt chłodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest odczuwalny i fajnie sprawdza się w upalne dni

      Usuń
  3. Myślę,że chętnie bym się na niego skusiła, ten efekt chłodzenia mnie zainteresował. Poza tym lubię żele pod prysznic Oriflame.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w żelach od Ori zawsze kuszą mnie opakowania i zapachy :)

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o zapach to ten żel stawiam na pierwszym miejscu :) pkd ceidg

    OdpowiedzUsuń