sobota, 23 stycznia 2021

Sylveco - Lniana maska do włosów

Sylveco - Lniana maska do włosów

Lniana maska do włosów od Sylveco, była obiektem mojego pożądania już od dawna. Jednak dopiero nie dawno zdecydowałam się na jej zakup (przy okazji ogromnych zakupów w Sylveco). I jakie było moje zdziwienie, gdy w zamówieniu dostałam dwie sztuki tej maski (jedną gratis). Jednak z jedną z masek był mały problem, nie dało się odkręcić wieczka. A jako, że nie lubię wyrzucać kosmetyków, to otworzyłam opakowanie jak konserwę, wycinając dziurę od spodu, a cały kosmetyk przełożyłam do innego opakowania. Drugie opakowanie maski, na szczęście otwiera się bezproblemowo.
Maska właściwie nie miała zapachu, miała biały kolor z perłowym połyskiem. Konsystencja była rzadka, przepływała przez palce (niejednokrotnie przeciętne odżywki do włosów miały bardziej gęstą konsystencję).

Jednak rzadka konsystencja maski nie była równa słabemu działaniu. Bo jak to z maskami od Sylveco bywa, są bardzo niepozorne i trzeba używać ich z wyczuciem. Zbyt duża ilość maski równa była ogromnemu puchowi na mojej głowie (który na szczęście dawało się ujarzmić prostownicą). Tylko niewielka ilość maski, maksymalnie raz na tydzień sprawiała, że moje włosy wyglądały dobrze - były wygładzone i błyszczące.
Jednak muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś więcej po tej masce, jakiegoś efektu wow, czy coś w tym stylu. Niestety moje włosy tego nie doświadczyły, ale z drugiej strony nie mogę stwierdzić, że była zła. Po krótkiej przerwie znów wrócę do niej, bo przecież czeka na mnie drugie opakowanie.

Skład:
Aqua, Linum usitatissimum Seed Extract, Cetyl Alcohol, Cocos Nucifera Oil, Sucrose, Glycerin, Vitis Vinifera Seed Oil, Stearic Acid, Panthenol, Decyl Glucoside, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Tocopheryl Acetate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Benzoate.

Ocena produktu:
Fajna.

Pojemność:
150 ml

Cena:
28,99

6 komentarzy:

  1. U mnie pewnie również zakończyłoby się puchem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chyba jeszcze nie używałam kosmetyków Sylveco do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maski Sylveco jeszcze nie miałam, ale to jedna z moich ulubionych marek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również lubię Sylveco :) zresztą widać to po wpisach :)

      Usuń