poniedziałek, 11 stycznia 2021

Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do twarzy cera naczynkowa


Sylveco - Vianek - Wzmacniające serum do twarzy cera naczynkowa

Serum stosowałam jako uzupełnienie wieczornej pielęgnacji, przed nałożeniem kremu na noc.
Opakowanie airless działało bez zarzutu, przez cały czas użytkowania. Jednak mam kilka uwag odnośnie opakowania. Po pierwsze serum powinno mieć większą pojemność, bo 15 ml nakładane na całą twarz starcza na dość krótko (osobiście ograniczyłam stosowanie serum tylko do problematycznych miejsc). Po drugie opakowanie tego serum było bardzo podobne do kremów pod oczy i zdarzało mi się (z pośpiechu) nałożyć serum pod oczy (nie zaszkodziło, ale nie polecam).
Serum miało dość lekką, żelową konsystencję. Zapach był niemal niewyczuwalny. Szybko się wchłaniało, pozostawiając delikatny film (nakładałam na to krem, więc w ogóle mi to nie przeszkadzało).
Efekty działania widziałam tego serum każdego poranka. Skóra widocznie była ukojona, bez zaczerwienień. Gdy pomijałam stosowanie serum i stosowałam tylko krem, moja cera nie wyglądała, aż tak dobrze.
Byłam bardzo zadowolona z działania tego serum. Świetnie niwelowało wszelkie zaczerwienienia i chętnie do niego powrócę. Szkoda tylko, że pojemność jest tak niewielka…

Skład:

Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Potassium Azelaoyl Diglycinate, Ribes Nigrum Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Coco-caprylate, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Stearic Acid, Panthenol, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Vaccinium Vitis-Idaea Fruit Extract, Sambucus Nigra Flower Extract, Xanthan Gum, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Mandelic Acid, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.

Ocena produktu:
Bardzo dobry!

Pojemność:
15 ml

Cena:

31,99

6 komentarzy:

  1. Ciekawe to serum . Super jakby miało większą pojemność .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojemność jakby była większa... ale poza tym polecam :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś to serum i miło je wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kilka razy w tygodniu nałożyć na noc dodatkowo serum, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio wprowadziłam serum do regularnej pielęgnacji :)

      Usuń