piątek, 1 stycznia 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2020

No i rok 2020 jest już za nami. Czas zatem na grudniowe zużycia kosmetyczne. 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2020

 Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

 
1. Lirene - Dermoprogram - Kojący płyn micelarny z miętą. Pachniał miętą, lekko chłodzi ale słabo radził sobie z demakijażem. Nie zachwycił mnie. RECENZJA 💚

2. Nature Queen - Hydrolat rozmarynowy. Świetnie zastępował tonik, intensywnie pachniał rozmarynem (co mi trochę przeszkadzało). Skutecznie radził sobie z drobnymi wypryskami.  RECENZJA 💚

3. Yumi - Wielofunkcyjny żel aloesowy. Bardzo dobry, wielofunkcyjny kosmetyk. Stosowałam zazwyczaj jako podkład do olejowania włosów. Poza nieporęcznym opakowaniem nie miał wad. RECENZJA 💛

4. Sylveco - Brzozowa pomadka ochronna z betuliną. Zapach nie należał do moich ulubionych ale działanie było bardzo dobre. Intensywnie nawilżała usta dzięki czemu były długotrwale wygładzone. RECENZJA 💚

5. La Roche Posay - Lipikar Syndet AP+ - Balsam uzupełniający poziom lipidów. Co prawda była to miniaturka, ale wystarczyła mi na kilka użyć w najbardziej przesuszonych partiach ciała. Chętnie sięgnęłabym po pełnowymiarowy produkt. RECENZJA 💛

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2020


6.
Eco Laboratorie - Argana Spa - Odbudowujący szampon do włosów Głębokie odżywienie i blask. Dobrze się pienił i oczyszczał włosy. Nadawał się do włosów po keratynowym prostowaniu włosów. RECENZJA 💛

7. Organic Kitchen - Płyn do kąpieli "Ciastko z wróżbą". Bardzo przyjemny w użytkowaniu płyn do kąpieli. Ładnie pachniał, dobrze się pienił, starczył na wiele przyjemnych kąpieli. RECENZJA 💛

8. Nature Box - Odżywka do włosów z olejem migdałowym. Robiła wszystko to co powinna robić odżywka do włosów. Nałożona w zbyt dużej ilości, lekko je obciążała. RECENZJA 💚

9.Sylveco - Vianek - Przeciwłupieżowy szampon do włosów. Po mimo wielu obaw, szampon dobrze działał na mój problematyczny skalp. Pomagał mi w usunięciu suchej skóry z głowy, ładnie wygładzał włosy. Zapewne powrócę do niego. RECENZJA 💛

10. Nuxe - Huile Prodigieuse - Suchy olejek do twarzy, ciała i włosów. Ostatecznie zużyłam go jako serum pod krem dzienny. W zimowe dni, takie połączenie się sprawdzało się całkiem dobrze. RECENZJA 💚

 

Zużycia kosmetyczne - DENKO 12/2020

11. Ziaja - Miód Manuka - Przeciwtrądzikowa maseczka do twarzy do skóry tłustej i mieszanej. Wyglądała jak miód, była dość rzadka. Nie zauważyłam większego efektu przed i po. RECENZJA 💚

12. Ziaja - Miód Mniszek lekarski - Łagodząca maseczka do skóry normalnej. Budyniowata maseczka, która właściwie nic nie robiła. 💚

13. Sylveco - Vianek - Ujędrniająca maseczka na twarz, szyję i dekolt. Również i w tym przypadku, zapach nie był mocną stroną tego kosmetyku. Działanie było OK, bez większego szału. RECENZJA 💚

14. Kneipp - Arnica Active - Sól do kąpieli. Intensywny zapach, relaksacyjne działanie. Czego chcieć więcej? RECENZJA 💛


W sumie zużyłam 14 różnych produktów, ale dwa z nich były podwójne (olejek Nuxe i maseczka z Ziai).

No i tak wyglądają moje zużycia w grudniu. Jak widać całkiem nieźle mi poszło.

11 komentarzy: