środa, 13 stycznia 2021

Sylveco - Vianek - Nawilżający żel do higieny intymnej

Sylveco - Vianek - Nawilżający żel do higieny intymnej

 
Ostatnimi czasy z wielkim zaangażowaniem testuję żele do higieny intymnej od Sylveco. Zauważyłam, że po mimo kilku zastrzeżeń jakie mam do tych produktów, to spisują się całkiem dobrze w codziennym użytkowaniu.
Pompka w tym typie kosmetyku, to dla mnie podstawa. Nie kupiłabym kosmetyku, który miałby np. nakrętkę. A w przypadku tego konkretnego kosmetyku, pompka działała bez zarzutu.
Konsystencja była wodnista, coś w stylu nieco zagęszczonej wody. Kosmetyk łatwo przepływał między palcami.
Żel pachniał świeżo zerwanym mniszkiem lekarskim. Na szczęście zapach nie był mocny i szybko się ulatniał. Pienił się całkiem dobrze, delikatnie oczyszczał i długotrwale odświeżał.
Pod względem działania, to zdecydowanie zauważyłam właściwości nawilżające i łagodzące. Jednocześnie łagodził podrażnienia i delikatnie nawilżał okolice intymne.
Poza konsystencją, która była dość wodnista (tak samo jak w przypadku wersji kojącej), nie mam żadnych zastrzeżeń.

Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lactate, Lactic Acid, Taraxacum Officinale Leaf Extract, Panthenol, Coco-Glucoside, Triticum Vulgare Germ Oil, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Parfum.

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:
300 ml

Cena:

15,00

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli trochę wodnista konsystencja nie jest problemem to polecam :)

      Usuń