niedziela, 31 stycznia 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu

Pierwszy miesiąc roku 2021, dobiega końca, więc czas na podsumowanie tego, co kupiłam styczniu.

Na dobry początek zakupy z drogerii Natura (oczywiście online).

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu

1. Sylveco - Vianek - Wzmacniający szampon do włosów
2. Sylveco - Vianek - Normalizująca lekka odżywka do włosów
3. Sylveco - Łagodny żel do higieny intymnej

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu
 

4. Herbapol - Polana - Oczyszczająca maseczka do twarzy
5. Herbapol - Polana - Nawilżająco - wygładzająca maseczka do twarzy
6. Herbapol - Polana - Rewitalizująco - rozświetlająca maseczka do twarzy
7. Herbapol - Polana - Odżywczo - regenerująca maseczka do twarzy 

W Rossmannie natomiast kupiłam:

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu


8. Bielenda - Crystal Glow - Maseczka odżywczo - rozświetlająca
9. Ziaja - Mikrobiom Balans -Beztłuszczowa maska do skóry tłustej

Haul kosmetyczny czyli co nowego w styczniu

10. Rossmann - Fusswhol - Płyn z mocznikiem do kąpieli stóp
11. Ziaja - Mikrobiom Balans - Kremowa maska dla skóry suchej
12. Ziaja - Mikrobiom Balans - Jogurtowa maska dla skóry wrażliwej

 W styczniu trafiło do mnie 16 nowych kosmetyków (4 maseczki kupiłam po 2 sztuki). 

11 komentarzy:

  1. O, Vianek i Sylveco. Jestem zaskoczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :D ktoś tu wie że mam bzika na punkcie tej marki :D

      Usuń
  2. Miłego testowania! Wszystkie kosmetyki mnie zainteresowały, bo żadnego nie znam:) Chętnie poczytam ich recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam maski Polana, jeszcze czekają na użycie. Te z bielendy za to dla mnie są mega słabe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzę maski z Herbapolu bo marka przyjemna w komunikacji

    OdpowiedzUsuń