niedziela, 25 kwietnia 2021

Eco Labarotorie - Regenerujący szampon do włosów zniszczonych i farbowanych



 
Eco Labarotorie - Regenerujący szampon do włosów zniszczonych i farbowanych


Jeśli marka Eco Laboratorie, to niemal pewne, że dany kosmetyk kupiłam w Lawendowej Szafie. Tak też było i z tym szamponem.
Opakowanie szampony to dość twarda, plastikowa butelka z nakrętką typu disc-top.
Szampon miał niemal przeźroczystą konsystencję, zapach był połączeniem mydła i ziół (przynajmniej tak mi się to kojarzyło). Dobrze się pienił, skutecznie ale delikatnie oczyszczał włosy z wszelkich zanieczyszczeń. Bezpośrednio po zastosowaniu, włosy były lekko splątane, ale nałożenie jakiejkolwiek odżywki rozwiązywało problem. Skutecznie zmywał oleje i inne cięższe formuły. Nie szkodził włosom po keratynowym prostowaniu. Nie podrażniał skóry głowy ani nie szczypał w oczy.
Po raz kolejny, Eco Laboratorie, stworzyło skuteczny szampon do codziennego stosowania. I po raz kolejny nie zawiodłam się na tej marce.

Skład:
Aqua, Hamamelis Virginiana Leaf Floral Water, Cocamidopropyl Betaine Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Euterpe Oleracea Extract, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Glycerin, Organic Prunus Amygdalus Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glycereth-2 Cocoate, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract 9, Organic Triticum Vulgare Oil, Organic Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Argan Oil, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI75810

Ocena produktu:
Fajny!

Pojemność:
250 ml

Cena:
12,53

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. może czas to zmienić ? :) może któryś z kosmetyków też się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Zaciekawiła mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szamponu tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. aha może wezmę pod uwagę ten szamponik. Ja tez nie zawiodłam sie na tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo cennych składników! Ta marka zwykle ma niezłe składy.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ten szampon ciekawie wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta marka ma mnóstwo produktów, sama poznałam ledwie część, a cały czas widzę coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, znam tylko kilka ich produktów :)

      Usuń
  8. bardzo ciekawa uwaga :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń