środa, 21 kwietnia 2021

Rossmann - Isana- Pianka do golenia z aloesem Sensitive


Rossmann - Isana- Pianka do golenia z aloesem Sensitive

 
Po raz kolejny zdecydowałam się na zakup rossmannowskiej pianki z Isany, tym razem w wersji z aloesem. Poprzednie wersję sprawdzały się bez zarzutu, więc ponowny zakup tej marki był nieunikniony.
Opakowanie nie sprawiało większych problemów. Tylko podczas ostatnich użyć pianki, trochę pryskała w koło.
Zapach był przyjemny, delikatny i otulający, wyczuwalny był zapach aloesu . Konsystencja pianki była zwarta i gęsta, ale mimo tego łatwo rozprowadzała się po skórze. Przed goleniem, nakładałam ją na skórę i zostawiałam ją na chwilkę, aby delikatnie zmiękczyć włoski. Taka taktyka sprawiała, że depilacja przebiegała szybko i bezproblemowo. Pianka nie podrażniała ani nie przesuszała skóry.
Pianka, po raz kolejny sprawdziła się. Robiła co powinna i była bardzo wydajna (starczyła mi na około pół roku). Niska cena, nawet bez promocji, to kolejny powód aby ją kupić.

Skład:
Aqua, Palmic Acid, Isobutane, Triethanolamine, Ceteth-20, Glycerin, Propane, Stearic Acid, Butane, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Sodium Laureth Sulfate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Polyquaternium-7, Sodium Benzoate

Ocena produktu:
Fajna!

Pojemność:
150 ml

Cena:
3,99

15 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam się z marką ISANA. Tego produktu akurat nie stosowałam, chętnie się z nim bliżej poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za taką niską cenę może wypróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że za niską cenę możemy kupić tak dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka ma wiele fajnych produktów za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam pianek do golenia;) ale polecę kumpeli

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam Rossmanowskich pianek, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ,że pianka sprawdziła się -)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś używałam takich pianek, teraz mi tylko mydło wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń