czwartek, 15 kwietnia 2021

Sylveco - Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu


Sylveco - Rokitnikowa pomadka ochronna o zapachu cynamonu


Pomadka to kosmetyk, który muszę mieć zawsze pod ręką. Zazwyczaj zużywam jedną pomadkę miesięcznie. Tak też było z rokitnikową pomadką od Sylveco.
Pomadka zamknięta była w plastikowym, wykręcanym opakowaniu, które nie sprawiało żadnych problemów podczas użytkowania.
Pomadka miała intensywnie żółty kolor. Pachniała bardzo delikatnie cynamonem. Konsystencja wydawała się początkowo, dość twarda, ale pod czas użytkowania okazała się być dość miękka i łatwo rozprowadzała się na ustach. Dawała poczucie nawilżenia, przez długie godziny. Możliwe było dokładanie kolejnych warstw pomadki, bez obaw, że na ustach pojawi się nieprzyjemna warstwa. Po jej nałożeniu usta były wygładzone i wyglądały na zadbane. Sprawiała, że usta wyglądały bardzo naturalnie i często rezygnowałam z stosowania kolorowych pomadek.
Pomadka sprawdziła się bardzo dobrze i nie znalazłam w niej żadnych wad.

Skład:
Glycine Soja Oil, Cera Flava, Lanolin, Hippophae Rhamnoides Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Oeonthera Biennis Seed Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Betulin, Cera Carnauba, Cinnamonum Zeylanicum Bark Oil.

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:
4,6 g

Cena:
9,99

7 komentarzy:

  1. Takiej pomadki jeszcze nie miałam. A lubię zapach cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam pojęcia ze są cynamonowe pomadki ;O

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam zapas pomadek ochronnych, więc sobie odpuszczę. Ale warto o niej pamiętać. Zwłaszcza, że ma tak ciekawy wariant zapachowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie na szczęście zapasy pomadek się zminejszyły :D

      Usuń
  4. ja już przetestowałam wszystkie od Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń