wtorek, 27 kwietnia 2021

Herbapol - Polana - Oczyszczająca maseczka do twarzy


Herbapol - Polana - Oczyszczająca maseczka do twarzy


Kolejna maseczka od Herbapolu, którą postanowiłam przetestować. Tym razem wersja oczyszczająca, bo ostatnimi czasy, moja cera potrzebowała konkretnego oczyszczenia.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce i wystarczyła na jednokrotne użycie.
Konsystencja maseczki była gładka, kremowa dzięki czemu łatwo rozprowadzała się po twarzy. Zapach był subtelny i niemal niewyczuwalny. Miała beżowy kolor (była podobna do podkładu), po kilkunastu minutach dość mocno zastygła, ale nie było problemu z jej zmywaniem.
Po zastosowaniu, zauważyłam znaczne zwężenie się porów, dobre nawilżenie i ujędrnienie skóry. Moja cera była dodatkowo wygładzona i ukojona.
Działanie maseczki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się, że po jednorazowym użyciu zauważę tak wiele pozytywnych efektów na mojej twarzy. Zdecydowanie te maseczki powinny być produkowane w tubkach!

Skład:
Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Isostearyl Isostearate, Montmorillonite, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tripelargonin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Illite, Glyceryl Stearate, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract, Cistus Incanus (Rock Rose) Flower/Leaf/Stem Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Phytate, Parfum (Fragrance)

Ocena produktu:

Bardzo dobra!

Pojemność:
8g

Cena:
4,49

7 komentarzy:

  1. Testowałam wszystkie maski z tej serii. Dla mnie fajne urozmaicenie pielęgnacji ale nic szałowego 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się sprawdzają :) jeszcze 2 przede mną :)

      Usuń
  2. Dobrze, że działanie maseczki pozytywnie cię zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdziła. Podoba mi się, że zawiera glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. specem od składów nie jestem, ale chyba tak :)

      Usuń