niedziela, 11 kwietnia 2021

Sylveco - Wygładzająca odżywka do włosów

Sylveco - Wygładzająca odżywka do włosów

Odżywki do włosów, są stałym elementem pielęgnacji moich włosów. Używam ich niemal przy każdym myciu włosów, robiąc od czasu do czasu odstępstwo na rzecz masek i olejów.
Odżywka zamknięta była w wygodnym, plastikowym opakowaniu z pompką. Dzięki temu, wydobywanie kosmetyku było bezproblemowe od początku do samego końca.
Odżywka miała rzadką, lejącą się konsystencję. Pachniała ziołami, ale sam zapach nie utrzymywał się długo na włosach.
Samo aplikowanie odżywki było nieco kłopotliwe, bo niemal natychmiast znikała we włosach. Trzeba było nałożyć jej naprawdę dużą ilość, aby zauważyć jakikolwiek efekt, a i tak nie było to zadowalające. Włosy były szorstkie i mocno splątane. Dlatego często mieszałam ją  z inną odżywką lub maską, aby uzyskać nieco lepszy efekt.
Odżywka ta niestety nie sprawdziła się u mnie. Nie widziałam żadnych korzyści z jej stosowania a wygładzająca była tylko z nazwy.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Sucrose, Vitis Vinifera Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Glycerin, Stearic Acid, Arctium Lappa Extract, Panthenol, Decyl Glucoside, Argania Spinosa Kernel Oil, Glyceryl Oleate, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Cocamidopropyl Betaine, Pinus Silvestris Oil.

Ocena produktu:
Nie dla mnie…

Pojemność:
300 ml

Cena:
22,99

2 komentarze:

  1. Nie miałam jej, ale miałam kiedyś taką, która momentalnie wchłaniała sie jakby we włosy, nie dało się rozczesać, nie lubię takich

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej, ale byłam jej ciekawa. Dobrze wiedzieć, że nie dała rady. Z tego, co widzę na Twoich zdjęciach, mam bardziej suche i porowate włosy, więc u mnie już kompletnie byłaby klapa...

    OdpowiedzUsuń