piątek, 9 kwietnia 2021

Herbapol - Polana - Odżywczo-regenerująca maseczka do twarzy

Herbapol - Polana - Odżywczo-regenerująca maseczka do twarzy

 
Do tej pory, marka Herbapol, kojarzyła się mi tylko z pysznymi herbatkami. Jakie było moje zdziwienie, gdy dowiedziałam się, że w swojej ofercie mają także kosmetyki. Nie miałam wyboru, musiałam przetestować na swojej skórze.
Maseczka zamknięta była w jednorazowej saszetce, która wystarczyła mi na jedno nałożenie, cienką warstwą (wg mnie troszkę było jej za mało).
Maseczka miała żółtawo – zielony kolor. Konsystencja była średnio gęsta, gładka, dzięki czemu łatwo rozprowadzała się po skórze.
Zmywanie maseczki nie sprawiało większych problemów. Po zastosowaniu skóra była niezwykle gładka i przyjemna w dotyku. Dodatkowo skóra była widocznie odżywiona i nawilżona.
Maseczka była bardzo przyjemna w użytkowaniu i co najważniejsze skuteczna. Z przyjemnością sięgnę po kolejne wersje tych maseczek.

Skład:
Aqua (Water), Kaolin, Glycerin, Illite, Isostearyl Isostearate, Tripelargonin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glyceryl Stearate, Parfum (Fragrance), Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract , Salix Alba (Willow) Bark Extract, Helichrysum Italicum (Everlasting) Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Montmorillonite, Squalene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Xanthan Gum, Sodium Phytate, Alcohol Denat., Potassium Sorbate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid

Ocena produktu:
Przyjemna!

Pojemność:

8 ml

Cena:
4,49

3 komentarze:

  1. Jeszcze ich nie miałam, może wpadnie mi kiedyś w oko w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wrócić do ziołowych maseczek z Herbapolu. Kiedyś pamiętam były pakowane w metalowych tubkach, namiętnie je kupowałam bo tak bardzo pachniały i wygładzały skórę 😊

    OdpowiedzUsuń