sobota, 17 kwietnia 2021

Vichy - Mineral 89 - Wzmacniająco - nawilżająco booster z kwasem hialuronowym

Vichy - Mineral 89 - Wzmacniająco - nawilżająco booster z kwasem hialuronowym

 
Ostatnimi czasy zauważyłam, że mojej cerze przydałoby się dodatkowe nawilżenie. Postanowiłam zatem wzbogacić swoją pielęgnację i przetestować booster, którego reklamę widziałam wielokrotnie w telewizji.
Booster zamknięty był w szklanym opakowaniu z pompką. Działało ono bez zarzutów do samego końca.
Serum miało lekką, żelową konsystencję, szybko się wchłaniało. Zapachy był niemal nie wyczuwalny.
Po nałożeniu na twarz, serum dawało uczucie chłodu, które utrzymywało się przez około minutę. Wchłaniało się szybko, nie pozostawiając żadnej klejącej się warstwy.
Booster stosowałam co najmniej raz dziennie, głównie podczas pielęgnacji wieczornej, przed nałożeniem kremu. Zdarzyło mi się, również stosować go pod makijaż, ale spowodowało to rolowanie się podkładu.
Po zastosowaniu serum, zauważalne było mocne nawilżenie skóry. Była ona też bardziej sprężysta i jędrna oraz przyjemnie gładka.
Booster okazał się być bardzo dobrym kosmetykiem, który wzbogacał moją codzienną pielęgnację. Zdecydowanie warto go wypróbować!

Skład:
Aqua/Water, Peg/Ppg/Polybutylene Glycol-8/5/3 Glycerin, Glycerin, Butylene Glycol, Methyl Gluceth-20, Carbomer, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Biosaccharide Gum-1.

Ocena produktu:
Bardzo dobre!

Pojemność:
30 ml

Cena:
35,99

13 komentarzy:

  1. Dobrze, że kosmetyk okazał się świetny. To jest zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  2. o nawet cena jest przystepna, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam naprawdę dobrą promocję w aptece internetowej i nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  3. Miałam go i również byłam zadowolona z efektów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę myśłałam że będzie droższy, a skoro sprawdził sie to może i ja sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego już o nim czytałam. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym kosmetyku wiele dobrego. Cieszę się, że Ci się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa chwytliwa, i cena niezła :D

    OdpowiedzUsuń