wtorek, 13 kwietnia 2021

Sylveco - Łagodny żel do higieny intymnej

Sylveco - Łagodny żel do higieny intymnej

 
Kolejny żel do higieny intymnej od Sylveco, który ostatnio przetestowałam. Do tej pory, żaden z nich mnie nie zawiódł, chociaż do każdego miałam niewielkie zastrzeżenia.
Pompka w tym typie kosmetyku, jest dla mnie niezbędna. W przypadku tego konkretnego kosmetyku, pompka działała bez zarzutu, do samego końca. Pozwalała na wydobycie żelu, do ostatniej kropli.
Konsystencja nie była zbyt gęsta, raczej wodnista niż żelowa. Kosmetyk łatwo przepływał między palcami.
Żel pachniał świeżo, wyczuwalna była babka lancetowata. Zapach był delikatny i szybko się ulatniał. Pienił się dobrze, delikatnie oczyszczał i długotrwale odświeżał.
Pod względem działania, to zdecydowanie zauważyłam właściwości łagodzące. Niwelował podrażnienia i delikatnie nawilżał okolice intymne.
Poza konsystencją, która była dość wodnista (tak samo jak w przypadku innych żeli od Sylveco), nie mam żadnych zastrzeżeń.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Lactic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Quercus Robur Bark Extract, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Panthenol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Salvia Sclarea Oil

Ocena produktu:
Bardzo dobry!

Pojemność:
300 ml

Cena:

18,99

11 komentarzy:

  1. ostatnio przestałam używać żeli do higieny intymnej i myję się zwykłym mydłem takim dla dzieci bo nie podrażnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ziołowy skład, warto wypróbować, pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego produktu. Wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, nie znam tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zapoznać się z tą marką lub chociaż poczytać moje posty :D

      Usuń
  5. Intymnej nie miałem z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń