środa, 7 kwietnia 2021

Sylveco - Oleiq - Hydrolat ogórkowy

Sylveco - Oleiq - Hydrolat ogórkowy


Ostatnimi czasy, zrezygnowałam z używania toników, na rzecz hydrolatów. Zmieniłam również formę aplikowania tego typu kosmetyku, już nie używam płatków lecz spryskuję twarz. I muszę przyznać, że taka zmiana bardzo mi odpowiada.
Opakowanie – szklana butelka wykonana z niebieskiego szkła, z atomizerem. Spryskiwacz uwalniał drobniutką i bardzo przyjemną mgiełkę.
W kwestii zapachu, wyczuwalny był ogórek (ale nie był to taki klasyczny świeży zapach ogórka). Hydrolat niwelował uczucie ściągnięcia, przyjemnie odświeżał skórę i lekko ją nawilżał.
Stosowałam go bezpośrednio na twarz, przez co był bardziej wydajny (starcza mi na około dwa miesiące codziennego stosowania, dwa razy dziennie).
I chociaż zapach hydrolatu nie do końca mi odpowiadał, to do jego działania nie mam żadnych zastrzeżeń. Z przyjemnością sięgne po koljne wersje tych hydrolatów.

Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Water, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Distillate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate.

Ocena produktu:

Fajny!

Pojemność:
100 ml

Cena:
25,99

3 komentarze:

  1. Me encantó el post, gracias por compartirlo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię jakiś hydrolat tej firmy nie wiem tylko jeszcze jaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesli znajdę go w fajnej cenie to się koniecznie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń