niedziela, 27 czerwca 2021

Eco Laboratorie - Szampon do włosów farbowanych Indyjska Amla & Koenzym Q10


Eco Laboratorie - Szampon do włosów farbowanych Indyjska Amla & Koenzym Q10

Jeśli Eco Laboratorie, to i zakupy w Lawendowej Szafie. Jest to moje niezmienne źródło wszystkich rzadkich i trudnych do kupienia kosmetyków.
Opakowanie szamponu wykonane było z twardego, ciemnego plastiku z nakrętką zamykaną na „klik”.
Konsystencja szamponu była żelowa, klarowna. Pachniał ziołami, ale zapach był nieprzyjemny (nawet miałam podejrzenia co do tego czy wszystko z nim w porządku, ale data była jeszcze długa a przechowywałam go w odpowiednich warunkach) . Sam szampon dobrze się pienił, skutecznie ale delikatnie oczyszczał włosy z wszelkich zanieczyszczeń. Stosowałam go do dogłębnego oczyszczenia włosów, zwłaszcza do zmywania olei. Lekko plątał włosy ale nałożenie jakiejkolwiek odżywki rozwiązywało problem. Nie szkodził włosom po keratynowym prostowaniu. Nie podrażniał skóry głowy ani nie szczypał w oczy. Nie zauważyłam, żadnych specjalnych właściwości co do ochrony koloru farbowanych włosów.
Poza zapachem, który totalnie nie przypadł mi do gustu, nie miałam do niego większych zastrzeżeń.

Skład:
Aqua, Glycerin, Emblica Officinalis (Indian Gooseberry) Fruit Extract, Aloe Barbadensis (Aloe) Leaf Juice, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl betaine,Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride,Perfume, Xanthan Gum, Ubiquinone , Tocopheryl Acetate, C12-15 Alkyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
250 ml

Cena:
15,99

6 komentarzy:

  1. Ja nie farbuję włosów, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście jest dużo innych i fajnych :)

      Usuń
  2. nie znam tego szamponu, ale w sumie nie jest mi taki potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdecyduję się na niego ze względu na aloes. Często podrażnia mi skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń