czwartek, 17 czerwca 2021

Sylveco - Duetus - Serum regulujące

Sylveco - Duetus - Serum regulujące

 
Dziwić może nieco fakt, że sięgnęłam po produkt, który z założenia dedykowany jest cerom problematycznym. I chociaż nie mam większych problemów z cerą to od czasu do czasu zdarzają mi się niechciani goście. Co więcej, zwłaszcza latem, nasila się u mnie problem z rozszerzonymi porami. Dlatego też, na okres wiosenno-letni postanowiłam sięgnąć po serum Duetus.
Serum zamknięte było w niewielkim, plastikowym opakowaniu, typu airless. Miało dość rzadką, żelową konsystencję. W zapachu najbardziej wyczuwalny był zapach olejku z drzewa herbacianego. Dodatkowo serum zawierało bio-siarkę i ekstrakty z nagietka, lukrecji i pięciornika gęsiego – zatem nie trudno sobie wyobrazić, że zapach nie należał do najpiękniejszych (a pisząc wprost – serum miało okropny zapach!). I z tego powodu stosowałam go zazwyczaj wieczorem i tylko od czasu do czasu w ciągu dnia, gdy nigdzie nie wychodziłam. Wolałam nie ryzykować, że jakiś wrażliwy nos wyczuje dziwny zapach…
Serum łatwo się rozprowadzało (nakładałam go tylko na problematyczne obszary twarzy) i szybko się wchłaniało, nie pozostawiając klejącej warstwy.
Co do działania, to muszę stwierdzić, że było ono całkiem dobre. Łagodziło i przyspieszało pozbywanie się wyprysków. Zauważyłam również zwężenie porów. Nie wysuszało skóry ani jej nie podrażniało.
Serum było całkiem dobrym wyborem, w kwestii niewielkich niedoskonałości, chociaż czysty olejek z drzewa herbacianego, w moim wypadku, sprawdza się o wiele lepiej.

Skład:
Aqua, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Sorbitol, Propanediol, Hydroxyethylcellulose, Panthenol, Potentillae Anserinae Herba Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Sulfur, Agar, Acacia Senegal Gum, Salicylic Acid, Lactic Acid

Ocena produktu:
Fajne!

Pojemność:

15 ml

Cena:
20,90

12 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do poznania tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe to serum, nie słyszałam o nim wcześniej :) Dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że pokazałam coś jeszcze nieznanego :)

      Usuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej marki, ale to serum wydaje się idealne dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem przekonana. To produkt raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to produkt nie dla każdego, bo nie każdy ma problemy z cerą :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji używać, iż nie mam problemów ze skórą, a tak jak TY na niewielkie, sporadyczne wypryski stosuje olejek z drzewa herbacianego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie mam częstych problemów ze skórą, ale raz na jakiś czas jakiś gość nieproszony się pojawi. Lubię wtedy użyć czegoś dedykowanego tego typu problemom. Jednak nie wiedziałam ze Sylveco ma w swojej ofercie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę, że udało mi się pokazać kosmetyk którego jeszcze nie znałaś :)

      Usuń