wtorek, 15 czerwca 2021

Herbapol - Polana - Rewitalizująco - rozświetlająca maseczka do twarzy

Herbapol - Polana - Rewitalizująco - rozświetlająca maseczka do twarzy

 
No i wreszcie nadszedł czas na podsumowanie ostatniej maseczki z serii Polana od Herbapolu, jaką udało mi się przetestować.
Maseczka znajdowała się w jednorazowej saszetce i wystarczyła na jednokrotne użycie.
Była ona biała i miała gładką, kremową konsystencję. Łatwo rozprowadzała się po twarzy. Zapachem nie przypominała niczego konkretnego.
Po kilkunastu minutach od nałożenia, maseczka niemal całkowicie się wchłonęła, pozostawiając na twarzy cienką warstwę produktu. Podczas zmywania, skóra była śliska, więc warto było wspomóc się gąbeczką celulozową.
Po zastosowaniu maseczki, skóra twarzy była nawilżona gładka. I w sumie poza tymi niewielkimi efektami, nie zauważyłam niczego szczególnego.
Z przykrością muszę przyznać, że wersja czerwona maseczki od Herbapolu, mnie nie zachwyciła. A szkoda, bo byłam pod wrażeniem trzech poprzednich maseczek tej marki.

Skład:
Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Isostearyl Isostearate, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Rhus Verniciflua Peel Cera/Rhus Succedanea Fruit Cera, Betaine, Cetyl Alcohol, Cetyl Stearate, Glyceryl Stearate, Trifolium Pratense (Red Clover) Flower Extract, Crataegus Oxyacantha (Hawthorn) Extract, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopheryl Acetate, Potassium Cetyl Phosphate, Stearic Acid, Xanthan Gum, Potassium Hydroxide, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum (Fragrance)

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
8 g

Cena:
3,99

8 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnej maski z tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto sprawdzić, może któraś się sprawdzi :)

      Usuń
  2. Myślę, ze sie na nia nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wypadła mocno średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No szkoda, że tym razem się zawiodłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie to wszystkie kosmetyki z Polany są super i godne polecenia. Ja od dawna interesuję się naturalną pielęgnacją, i właśnie ta z Polany w 100% spełnia moje oczekiwania. Plus jest też taki, że ceny ich produktów nie sa wygórowane.

    OdpowiedzUsuń