środa, 9 czerwca 2021

Perfecta - Pomadka odżywcza Aloe Vera + Kokos

Perfecta - Pomadka odżywcza Aloe Vera + Kokos


Szukając nowej pomadki do codziennego użytku, znalazłam w Rossmannie, niezwykle interesująco wyglądający produkt od Perfecty. Rzadko sięgam po tą markę, więc byłam bardzo ciekawa tego produktu.
Pomadka miała przepiękne opakowanie w kształcie liścia aloesu. I to ono tak naprawdę zachęciło mnie do zakupu.
Pachniała bardzo przyjemnie – kokosowo, miała słodkawy smak. Pomadka wydawała się na początku twarda, ale było to tylko pozorne. Łatwo rozprowadzała się na ustach i całkiem dobrze je nawilżała. Niestety miała jedną i w moi przypadku niewybaczalną wadę – pozostawiała na ustach białą warstwę. Przez to nie nadawała się do nakładania w ciągu dnia, bo usta wyglądały nienaturalnie. Stosowałam ją w domu, głównie na noc a w ciągu dnia, gdy nigdzie nie wychodziłam.
W tym przypadku ciekawie wyglądające opakowanie nie kryło niczego niezwykłego. A szkoda…

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cera Alba, Helianthus Annuus Seed Oil, Aroma, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Candelilla Cera, Cocos Nucifera Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Copernica Cerifera Cera, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja Oil, Beta-Sitosterol, Squalene, Sodium Saccharin, CI 77891, Polyhydroxystearic Acid, Citral, BHT
 

Ocena produktu:
Bez szału

Pojemność:
5 g

Cena:
12,99

5 komentarzy:

  1. No szkoda. Raczej na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuje go na swoich ustach 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, nie lubię takiej białej powłoki. Szkoda, bo kocham kokosowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta biała powłoczka mnie bardzo zniechęciła...

      Usuń