piątek, 11 czerwca 2021

Ava Laboratorium - BioKarotka - Wygładzający krem - lotion pod oczy

Ava Laboratorium - BioKarotka - Wygładzający krem pod oczy

 
Czytając wiele pozytywnych opinii o marce Ava, postanowiłam przetestować jakiś kosmetyk. A, że akurat potrzebowałam kremu pod oczy, postanowiłam go kupić.
Krem zamknięty był w niewielkim, smukłym opakowaniu, wykonanym z twardego plastiku. Opakowanie kremu zakończone było aplikatorem z masażerem, składającym się z trzech małych kuleczek. I to ów aplikator, był największym problemem. Poprzez trzy małe kuleczki, wydobywała się bardzo niewielka ilość kremu, przez co szarpały one skórę wokół oczu. Nie dało się również, w żaden sposób wycisnąć kremu z opakowania, bo było wykonane z twardego plastiku. Cała ta sytuacja bardzo mnie irytowała, dlatego przecięłam opakowanie na pół (było to nie lada wyzwanie!) i przelałam zawartość opakowania do innego pojemniczka (z nakrętką).
Konsystencja kremu, a bardziej lotionu, była rzadka i miała lekko mleczne zabarwienie. Zapach był właściwie nie wyczuwalny. Kosmetyk wchłaniał się szybko, nie kleił się, nieźle nawilżał skórę wokół oczu, nadawał się pod makijaż. Nie zauważyłam poprawienia kolorytu skóry, ani rozjaśnienia cieni pod oczami (chociaż nie jest to jakimś większym problemem u mnie).
Sam w sobie, kosmetyk był niezły, ale problemy wynikające  ze strony opakowania, skutecznie mnie zniechęciły do ponownego zakupu.

Skład:
Aqua, Glycerin, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glycine Soja Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Ethylhexyl Olivate, Daucus Carota Sativa Extract, Centaurea Cyanus Flower Extract, Hydrolyzed Yeast Protein, Daucus Carota Sativa Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Hydrogenated Olive Oil Unsaponifiables, Sodium Phytate, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Olus Oil, Beta-Carotene, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
15 ml

Cena:
17,99

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię tą serię od Avy, w szczególności serum do twarzy. Miałam też lotion, ale niestety się u mnie nie sprawdził... Podrażniał okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że u Ciebie wywołał dodatkowo podrażnienia... zdecydowanie warto go unikać

      Usuń