sobota, 19 czerwca 2021

Sylveco - Rosadia - Żel myjący do twarzy

Sylveco - Rosadia - Żel myjący do twarzy

 
Seria Rosadia od Sylveco, jest dla mnie najmniej znaną serią. Dlatego, gdy tylko trafiła się okazja do jej przetestowania, nie wahałam się ani chwili.
Żel znajdował się w białej, plastikowej buteleczce, zakończonej czarną pompką. Mechanizm działał bez zarzutu, przez cały okres użytkowania.
Żel był przeźroczysty i klarowny. W zapachu wyczuwalne były nuty różane, ale nie były one mdłe. Sam zapach był delikatny i szybko się ulatniał. Konsystencja była żelowa, nieco „śliska”, dzięki czemu łatwo rozprowadzał się po skórze. Delikatnie się pienił, łatwo się zmywał, nie pozostawiał na skórze żadnej warstwy.
Żel stosowałam zarówno rano jak i wieczorem. W obu przypadkach sprawdzał się bez zarzutu. Dawał uczucie dokładnie oczyszczonej skóry bez przesuszania jej. Dodatkowo łagodził zaczerwienienia na mojej twarzy.
Byłam bardzo zadowolona z jego działania i nie miałam co do niego żadnych zastrzeżeń. A to, że miał fajny skład, było przysłowiową „wisienką na torciku”.

Skład:
Aqua, Bulgarian Pink Rose (Rosa Damascena) Hydrolate, Cocamidopropyl Betaine, Sorbitol, Mandelic Acid, Decyl Glucoside, Coco-glucoside, Hydroxyethylocellulose, Panthenol, Sodium Bicarbonate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Sodium Benzoate, Limonene

Ocena produktu:
Super!

Pojemność:
150 ml

Cena:
24,90

4 komentarze: