wtorek, 29 czerwca 2021

Haul kosmetyczny czyli co nowego w czerwcu

Czerwiec był kolejnym miesiącem, w którym ograniczyłam moje zakupy kosmetyczne (zwłaszcza te pielęgnacyjne). Po prostu, jakoś nie miałam nastroju na zakupy...

Haul kosmetyczny czyli co nowego w czerwcu


Swoje zakupy rozpoczęłam od Allegro, gdzie kupiłam dwa płyny do kąpieli (miało być trzy, ale okazało się że kupiłam płyn do prania a nie płyn do kąpieli... 😂)

1. Malizia - Bagno Schiuma - Płyn do kapieli o zapachu sosny i zielonej herbaty
2. Felce Azzurra - Płyn do kąpieli z bergamotką

Następne zakupy kosmetyczne przybyły do mnie wraz z zamówieniem z apteki internetowej Gemini:

3. Sylveco - Oleiq - Hydrolat z mięty pieprzowej
4. Hermz - Healpsorin - Szampon do włosów

Kolejne zakupy zrobiłam w drogerii internetowej eZebra (po dwóch próbach złożenia zamówienia w drogerii Natura poddałam się - miałam problem z płatnością):

5. Sylveco - Vianek - Łagodzący krem BB do twarzy
6. Bielenda - Sweet Lips - Balsam do ust z brzoskwinią
7. Gracja Bio - Pomadka ochronna z papają

 I to już wszystkie czerwcowe zakupy. Na szczęście nie było tego dużo.

1 komentarz: