poniedziałek, 7 czerwca 2021

Sylveco - Vianek - Normalizująca, lekka odżywka do włosów norlamnych i przetłyszczających się z glinką zieloną

Sylveco - Vianek - Normalizująca, lekka odżywka do włosów norlamnych i przetłyszczających się z glinką zieloną

 
Moje włosy, obecnie zaliczam do normalnych, nie mam problemów z przetłuszczaniem włosów, ale po mimo to postanowiłam przetestować odżywkę od Vianka z serii zielonej.
Odżywka była zamknięta w wygodnym opakowaniu z pompką. Jedynie pod koniec opakowania, pompka nie dawała rady wydobywać kosmetyku.
Odżywka miała zielonkawy kolor, konsystencja była rzadka, niezbyt gęsta. Pachniała tak jak cała, zielona seria od Vianka, świeżo, nieco miętowo. Zapach szybko ulatniał się z włosów.
Odżywkę nakładałam na niemal na całą długość włosów. Gdy przypadkowo nałożyłam ją na skalp, przyjemnie go schłodziła. Potrzebowałam sporej jej ilości, aby rozplątać włosy po umyciu włosów szamponem.
Po zastosowaniu odżywki włosy były wygładzone, łatwo się rozczesywały i układały. Do plusów mogę zaliczyć jeszcze fakt, że nie szkodziła włosom, po keratynowym prostowaniu włosów. Poza tymi efektami nie zauważyłam żadnego innego działania.
W moim odczuciu, odżywka była przeciętna w działaniu. Może lepiej sprawdziłaby się na włosach przetłuszczających się.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Glycerin, Coco-caprylate, Zea Mays Starch, Illite, Panthenol, Decyl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Cocamidopropyl Betaine, Olea Europaea Fruit Oil, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oleate, Mentha Piperita Oil, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Parfum, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Dehydroacetic Acid.

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
300 ml

Cena:
22,00

4 komentarze:

  1. Moje włosy mają tendencję do przetłuszczania się, więc może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń