sobota, 25 grudnia 2021

Eveline Cosmetics - I'm BIO - Emolientowa odżywka ochronna do włosów

Eveline Cosmetics - I'm BIO - Emolientowa odżywka ochronna do włosów

Po raz pierwszy odżywkę zobaczyłam w "polecajkach" na IG, a następnie trafiłam na całą linię tych kosmetyków w Biedronce. A, że moje włosy najbardziej lubią, wszelkie odżywki emolientowe, bez wahania postanowiłam ją przetestować.
Odżywka zamknięta była w mękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Z wydobywaniem kosmetyku, nie było problemu, aż do samego końca.
Konsystencja odżywki była gęsta i treściwa (nie jedna maseczka bywała rzadsza). Zapach był przyjemny i kojarzył mi się z landrynkami.
Niemal zaraz po nałożeniu na włosy, były one rozplątane i wygładzone. Natomiast po wysuszeniu włosy łatwo się układały, były zdyscyplinowane i dociążone. I w rezultacie wyglądały bardzo dobrze.
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona efektami jakie dawało zastosowanie tej odżywki. Jej działanie bardzo przypominało mi odżywkę z Only Bio. Szkoda tylko, że nie spotkałam jej nigdy więcej w Biedronce.

Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Brassica Oleracea Italica Seed Oil, Cucurbita Pepo Seed Oil, Cocos Nucifera Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Persea Gratissima Oil, Rubus Idaeus Seed Oil, Rosmarinus Ocinalis Leaf Extract, Panthenol, Polyglyceryl-3 Betaine Acetate, Lactic Acid, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Sodium Chlorite, BHT

Ocena produktu:
Bardzo dobra!

Pojemność:

250 ml

Cena:
17,99

5 komentarzy: