wtorek, 7 grudnia 2021

Oriflame - Eleo - Szampon do wszystkich typów włosów

Oriflame - Eleo - Szampon do wszystkich typów włosów

Szampon kupiłam jako dodatek do zakupów w Oriflame, aby osiągnąć limit do darmowej dostawy.
Kosmetyk zamknięty był w miękkiej tubce, stawianej na nakrętce. Ze strony opakowania nie wystąpiły żadne niedogodności.
Szampon był dość gęsty, miał perłowy kolor i ładnie pachniał. Zapach był lekko słodkawy, otulający. Szybko się ulatniał i nie pozsotawał na włosach.
Dobrze się pienił, oczyszczał włosy ale dawał dziwne uczucie jakby oblepienia. Co prawda włosy były czyste, ale brakowało mi uczucia czystości i świeżości. Dodatkowo, po jego zastosowaniu, skóra głowy często mnie swędziała.
Podczas mycia włosy nie były zbyt mocno splątane, ale i tak po jego użyciu dobrze było zastosować odżywkę.
Jeśli mam być szczera, to muszę stwierdzić, że ten szampon mnie nie zachwycił. I chociaż zawierał sporą ilość olejków, to moje włosy niezbyt go polubiły.

Skład:
Aqua,
 Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Polyquaternium-22, Dicaprylyl Ether, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lauryl Alcohol, Sodium Benzoate, Citric Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Linalool, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Benzyl Salicylate, Sodium Hydroxide, Limonene, Formic Acid, Sodium Citrate, Argania Spinosa Kernel Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Linoleic Acid, Rosa Damascena Flower Oil, Oleic Acid, Phenoxyethanol, Arctium Lappa Root Extract, Palmitic Acid, Tocopherol, Stearic Acid, Linolenic Acid

Ocena produktu:
Taki sobie...

Pojemność:
200 ml

Cena:
13,90

6 komentarzy: