niedziela, 19 grudnia 2021

Fitokosmetik - Olejek do włosów Odżywienie i Nawilżenie

Fitokosmetik - Olejek do włosów Odżywienie i Nawilżenie


Jeśli marka Fitokosmetik, to zapewne kupiona w Lawendowej Szafie... Nie inaczej jest i w tym przypadku.
Co prawda na stronie internetowej, kosmetyk widnieje pod nazwą olejek, to na samym opakowaniu widnieje napis "masło do włosów". Osobiście nie zgadzam się z żadną z tych nazw. W mojej opinii była to po prostu treściwa maska do włosów.
Maska zamknięta była w saszetce, zabezpieczonej dodatkowo nakrętką. Ze strony opakowania nie wystąpiły żadne niedogodności.
Konsystencja maski była bardzo gęsta i treściwa. Wyglądem przypominała bardzo gęsty budyń. Zapach nieco ziołowy, ale wyczuwałam w nim zapach migdałów.
Maskę nakładałam na umyte wcześniej włosy, pozostawiałam na dłuższą i chwilę i zmywałam. Już podczas spłukiwania maski, włosy były rozplątane i gładkie. Po wysuszeniu natomiast łatwiej się układały.
W ogólnym rozrachunku, maska wypadła dobrze. Spełniała wszystkie swoje zadania, ale też nie miała niczego, co by ją wyróżniało wśród innych kosmetyków.

Skład:
Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Hippophae Rhamnoides Water, Prunus Persica Kernel Oil, Corylus Avellana Seed Oil, Tilia Cordata Flower Extract, Kaolin, Glycerin, Behenamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Monostearate, Hydrolyzed Silk, Parfum, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl alcohol, CI 47005.

Ocena produktu:
Dobra

Pojemność:
100 ml

Cena:
6,11  

4 komentarze: