środa, 1 grudnia 2021

Zużycia kosmetyczne - DENKO 11/2021

 Denko... Listopadowe... Już...

Zużycia kosmetyczne - DENKO 11/2021

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

malizia, dr sante, hermz, barwa naturalna

1. Malizia - Płyn do kąpieli Sosna i Zielona Herbata. Nietrafiony zapach, mocno sosnowy. Zużyłam ale raczej nie powrócę ponownie. RECENZJA 💚
2. Dr Sante - Serum do włosów z keratyną. Mega wydajny produkt. Pomagał mi dyscyplinować końcówki, gdy były za bardzo spuszone. RECENZJA 💚💛
3. Hermz -Healpsorin - Szampon do skóry głowy z łuszczycą. Łagodził świąd i zmniejszał ilość łuski. Wydajny. Łagodził objawy choroby ale jej nie leczył. RECENZJA 💛
4. Barwa - Barwa Naturalna - Nabłyszczająca odżywka octowa. Odkrycie tego roku. Tania, ale idealna do moich włosów. Moje włosy ją pokochały! RECENZJA 💖

fitokosmetik, sylveco,vianek,onlybio,barwa, natura estonica, gracja bio, bielenda, venus


5. Fitokosmetik - Gęsty łopianowy olejek do włosów. Moje włosy bardzo go polubiły. Bardziej przypominał maskę, niż olejek ale to nie zmienia faktu, że był super. RECENZJA 💛
6. Sylveco - Vianek - Ujędrniająco - wygładzający peeling do ciała z mielonymi pestkami malin. Delikatny, ale skuteczny. Nawilżenie gratis. Jak dla mnie super! RECENZJA 💛
7. Only Bio - Hair Balance - Pobudzająca wcierka do włosów. Z działania nie do końca byłam zadowolona, ale ładnie pachniała. RECENZJA 💚
8. Venus - Nature - Masło Shea. Kosmetyk, który bardzo długo zużywałam. Ostatecznie posłużył mi jako krem do stóp i dłoni (szczególnie sprawdził się do stóp). RECENZJA 💚
9. Barwa - Barwa Naturalna - Regenerujący szampon jajeczny. Szampon w sam raz na co dzień, nie szkodził ale też nie miał jakiś szczególnych właściwości. RECENZJA 💚
10. Bielenda - Sweet Lips - Regenerujący balsam do ust Brzoskwinia + Shea. Wizualnie piękny, ale działanie słabe. Mało wydajny. RECENZJA 💚
11. Natura Estonica Bio - Nawilżająca maseczka do twarzy z Spoforą Japońską. Co prawda spełniała swoją rolę - nawilżała - ale jakoś mnie nie zachwyciła. RECENZJA 💚
12. Gracja Bio - Pomadka do ust 2 w 1 Papaja. Bardzo dobra, długotrwale nawilżająca pomadka. Wydajna. RECENZJA 💛
13. Sylveco - Vianek - Intensywnie regenerująca kuracja do rąk z masłem shea, avocado i mocznikiem. Chociaż była to kuracja do rąk, to stosowałam ją jako krem. Był po prostu treściwy. RECENZJA 💚💛

fitokosmetik, lirene


14. Fitokosmetik - Beauty Visage - Płatki pod oczy Anti-Age. Grube, mięsiste płatki pod oczy. Ładnie nawilżały i napinały skórę wokół oczu. RECENZJA 💛
15. Lirene - Dermoprogram - Ujędrniająca maska do twarzy Guarana. Po jej zastosowaniu, właściwie nie widziałam efektów. RECENZJA 💜
16. Lirene - Dermoprogram - Nawilżająca maska do twarzy Czarna porzeczka & Jeżyna. Ładnie pachniała, fajnie nawilżyła. Odkryciem roku nie została. RECENZJA 💚


To już wszystkie listopadowe zużycia. Sądzę, że poszło mi całkiem nieźle...

8 komentarzy:

  1. Z only bio mam olejek do włosów, zapach przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że płyn do kąpieli za mocno sosnowy, lubię ten zapach ale no w normie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam wcierkę, nawet 2 razy ją miałam i byłam całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Bardzo lubię wszelkie kosmetyki do pielęgnacji włosów i zawsze mam ich za dużo. Zainteresowała mnie odżywka octowa oraz peeling do ciała - Vianek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń