czwartek, 9 grudnia 2021

Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Dezodorujący krem do stóp

Le Cafe de Beaute - Cafe Mimi - Dezodorujący krem do stóp


Kremy do stóp zużywam bardzo powoli. Często zapominam o ich stosowaniu albo mi się po prostu nie chce. Przypominam sobie o ich stosowaniu zazwyczaj gdy moje stopy już naprawdę tego potrzebują.
Krem z serii Cafe Mimi kupiłam w Lawendowej Szafie już całkiem dawno, ale i na niego przyszła pora.
Krem zamknięty był w plastikowym opakowaniu z nakrętką.
Konsystencja jak na krem do stóp była stosunkowo lekka, niezbyt treściwa. Dzięki temu łatwo się rozprowadzał, szybko się wchłaniał i właściwie nie pozostawiał żadnej warstwy na skórze.
Pachniał przyjemnie, świeżo ale niezbyt intensywnie. Sam zapach przypominał mi zapach bzu (wiosną).
Dodatkowo krem miał mieć właściwości dezodoryzujące. Musze przyznać, że rzeczywiście je miał ale były one raczej delikatne.
Po zastosowaniu kremu, stopy były delikatnie nawilżone i wygładzone. Niestety efekt ten, jak dla moich stóp był nieco za słaby.
I chociaż krem miał wiele zalet, to do moich, dość problematycznych stópek, był niewystarczający.

Skład:
Aqua, Prunus Persica (Peach) Kernel Oil, Cetearyl Alcohol, Urea, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Emulsifying Wax, Glyceryl Monostearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Ricinoleate, Isopropyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Vegetable Glycerin, Betaine, Cetyl Palmitate, Dimethicone, Perfume, Ceteareth-20, Cupressus Sempervirens (Italian Cypres) Essential Oil, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid

Ocena produktu:

OK

Pojemność:

110 ml

Cena:

4,87

6 komentarzy:

  1. Krem wygląda bardzo ciekawie. Ja niestety mam dokładnie ten sam problem że często o tej pielęgnacji zapominam :(
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo z kremami do stóp a także z tymi do dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że są takie dezodoranty :D Ciekawa opcja ;)

    OdpowiedzUsuń