czwartek, 23 grudnia 2021

Fitokosmetik - Beauty Visage - Alginatowa maska do twarzy z peptydami

Fitokosmetik - Beauty Visage - Alginatowa maska do twarzy z peptydami

Maseczka trafiła do mnie jako gratis do zakupów w Lawendowej Szafie. Nigdy wcześniej nie słyszałam o taki rodzaju maseczek, dlatego z wielką radością po nią sięgnęłam.
Maseczka zamknięta była w sporych rozmiarów saszetce. W środku znajdował się różowy proszek o przyjemnym zapachu.
Maseczkę przed nałożeniem należało rozrobić w 60 ml zimnej wody. Wymagało to bardzo szybkiego i intensywnego mieszania, aby uzyskać konsystencję gęstej śmietany. Po przygotowaniu maseczki, należało ją również szybko nałożyć, aby nie stężała.
Co prawda udało mi się rozmieszać maseczkę, ale już przy nakładaniu jej na twarz zaczęła mocno tężeć. Na szczęście zdążyłam ją nałożyć (ale w ostatniej chwili). Zdecydowanie lepiej byłoby dodać nieco więcej wody.
Producent zalecał aby przed nałożeniem maseczki oczyścić twarz i nałożyć serum lub krem (ja zdecydowałam się na serum z witaminą C). Zaraz po nałożeniu maseczki, na twarzy odczuwalne było mocne schłodzenie twarzy. Dodatkowo samo trzymanie maseczki na twarzy było relaksujące i przyjemne.
Po upływie ok. 20 minut, ściągnęłam maseczkę, podobnie jak to się robi przy maseczkach typu peel-off. Co prawda chciałam ściągnąć ją bez rozerwania, ale niestety nie udało mi się to (najlepiej było to robić od dołu do góry).
Po ściągnięciu maseczki skóra była niezwykle gładka, nawilżona i lekko rozjaśniona. Dawała również efekt odświeżenia i lekkości skóry.
Sama maseczka bardzo przypominałam mi te, które stosowane są w salonach kosmetycznych.
Stosowanie tej maseczki było niezwykle przyjemne a zarazem bardzo skuteczne. Z wielką przyjemnością sięgnę po nią ponownie, jak również inne wersje tej maseczki.

Skład:

Diatomaceous Earth, Glucose, Algin, Calcium Sulfate, Tetrasodium Pyrophosphate, Betaine, Hydrolyzed Silk, Natto Gum, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Argania Spinosa Kernel Oil, CI 77891 / CI 75470.

Ocena produktu:
Świetna!

Pojemność:

20 g

Cena:
4,43

2 komentarze: