sobota, 11 grudnia 2021

Fitokosmetik - Naturalna wazelina do ust Soczysta Żurawina

Fitokosmetik - Naturalna wazelina do ust Soczysta Żurawina

W okresie zimowym, pomadki ochronne są stałym elementem mojej kosmetyczki. Mam je zawsze przy sobie, bo nie ma dla mnie nic gorszego niż spierzchnięte usta.
Pomadkę kupiłam w Lawendowej Szafie. Odczekała swoje w zapasach, ale i na nią przyszła pora.
Pomadka zamknięta była w plastikowym opakowaniu. Działało bez zarzutów przez cały okres użytkowania.
Sama pomadka miała lekko żółtawy kolor. Pachniała przyjemnie, owocowo, naturalnie. Była dość miękka, łatwo rozprowadzała się na ustach i długotrwale je nawilżała. Co prawda, już na początku użytkowania pomadka uległa małemu wypadkowi, bo złamała się, ale mimo to udało mi się ją użytkować do końca. Dodam jeszcze, że można było dokładać kolejne warstwy na usta i wyglądały one wciąż dobrze.
Po zastosowaniu pomadki usta były gładkie, nawilżone i wyglądały naturalnie.
Właściwie nie miałam zastrzeżeń co do tej pomadki, bardzo przyjemnie się jej używało.

Skład:
Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Paraffin,Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vaccinum Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil, Propolis Extract, Vanilla Tahitensis (Vanilla) Fruit Extract, Parfum

Ocena produktu:
Bardzo dobra.

Pojemność:
4,5 g

Cena:
3,16 (w promocji)

6 komentarzy:

  1. Prezentowana pomadka ochronna przyciąga wzrok. Chętnie bym wypróbowała, tym bardziej, że w zastosowaniu wypadła zdecydowanie na plus.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ale mam podobna z nivea i tak zuzywam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej porze roku suche i pękające usta to moja zmora. Myślę, że ten produkt mógłby mi pomóc uporać się z tym problemem.
    ________________________________________
    https://www.helper-cpp.pl/do-pobrania

    OdpowiedzUsuń