niedziela, 5 grudnia 2021

Sylveco - Duetus - Krem na noc

Sylveco - Duetus - Krem na noc

Krem Duetus na noc kupiłam w duecie z wersją dzienną. Byłam bardzo ciekawa jak spisze się ten duet i czy moja skóra go polubi.
Krem (tak jak wersja dzienna) zamknięta była w szklanym opakowaniu, ale nakrętka była już plastikowa. Po przeprowadzeniu małego śledztwa, okazało się, że krem na noc pochodził z innej partii produkcyjnej niż ten na dzień.
Krem miał nieco bardziej treściwą konsystencję niż wersja na dzień, ale wciąż zaliczyć go można było do lekkiej. Miał też lekko beżowy kolor i bardzo intensywny, ziołowy zapach. Niestety nie ulatniał się szybko i długo pozostawał na skórze. Nawet kolejnego dnia rano, po przebudzeniu zapach tego kremu był mocno wyczuwalny (niestety bardzo mnie to irytowało).
Co do samego działania kremu to: łatwo się rozprowadzał, szybko wchłaniał, nie pozostawiał klejącej warstwy. Nie zapychał, dobrze współgrał z kremem dziennym w kwestii regulowania wydzielania sebum.
W przypadku tego kremu, mam już kilka zastrzeżeń. Po pierwsze zapach: irytujący, nie zachęcał mnie do stosowania (trochę zmuszałam się aby go zużyć). Po drugie konsystencja - na noc preferuję nieco treściwsze formuły. Ta owszem była bardziej treściwa niż wersja dzienna ale dla mnie to było wciąż za mało. W przypadku tego kremu, zdecydowanie do niego nie wrócę.

Skład:
Aqua, Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Nigella Sativa (Black Seed) Seed Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Calendula Officinalis Flower Extract, Cetearyl Alcohol, Sulfur, Niacinamide, Agar, Acacia Senegal Gum, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Citrus Grandis Oil, Thymus Vulgaris (Thyme) Oil, Benzyl Alcohol. Dehydroacetic Acid, Citral, Limonene, Linalool.

Ocena produktu:
Taki sobie...

Pojemność:

50 ml

Cena:

28,99

4 komentarze:

  1. Miałam maseczkę z tej serii, zapach był dla mnie niestety nie do zaakceptowania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem na noc i chyba też z innej partii bo zakrętka jest metalowa. Odnośnie zapachu to mi aż tak nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń