niedziela, 27 stycznia 2019

Eliksir - Psorilam - Krem - balsam do ciała


Cóż by to był za miesiąc bez choćby jednego wpisu o produkcie wspomagającym leczenie łuszczycy. Tym razem recenzja kremu-balsamu przeznaczonego do skóry z łuszczycą, AZS jak również do skóry alergicznej i wrażliwej.
Opakowanie to miękka tubka z nakrętką. Nie ma problemu z wydostaniem produktu, nawet gdy jest go niewiele.
W tubce znajduje się dość rzadki,  biało - brązowany krem. Ma on dość lekką konsystencję, łatwo się rozsmarowuje ale nie wchłania się do końca, pozostawiając lepką warstwę. Zapach pozostawia wiele do życzenia, jest mocno chemiczny i bardzo mi przeszkadzał w użytkowaniu tego kosmetyku. Właściwie nie dało się opuścić czterech ścian, po zastosowaniu balsamu, bo tak śmierdział. Ze względu na zapach stosowałam go rzadko, ostatecznie zużyłam go do nawilżania skalpu przed myciem włosów. Pomagał mi w usunięciu łuski i krótkotrwale niwelował świąd. 
Tak naprawdę nie odniosłam wrażenia, aby pomógł mi w czymkolwiek. Dodatkowo zapach, który był bardzo intensywny, sprawiają, że nie sięgnę po niego ponownie.

Skład:
Aqua, Vaseline, Glyceryl Monostearate, Lanoline, Stearic Acid, Glycerine, Beeswax, Solidol, Triethanolamine, Boric Acid, Vitamin A, Allantoin, Menthol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Salicylic Acid, Peppermint Oil, Methylparaben, Propylparben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol

Ocena produktu:
Zdecydowane NIE!

Pojemność:
75 ml

Cena:
9,99

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że produkty typowo na łuszczycę powinny mieć lepszy skład. No i raczej stawiałabym na coś bezzapachowego, żeby jeszcze bardziej nie alergizować.

    OdpowiedzUsuń