wtorek, 15 stycznia 2019

Oriflame - Love Nature - Żel pod prysznic z relaksującą lawendą


Sporo u mnie kosmetyków od Oriflame, zwłaszcza z serii Love Nature, do której mam słabość, choć w większości przypadków nie ma zbyt wiele wspólnego z naturą.  Tym razem w wersja z relaksującą lawendą.
Opakowanie ładne wizualnie i wygodne w użytkowaniu. I więcej nie ma co się rozpisywać.
Żel pod prysznic dobrze się pieni, oczyszcza skórę i ładnie pachnie (zapach utrzymuje się krótko). Można by się spodziewać, że żel przyniesie ukojenie zmysłów i relaks. Niestety zapach tak średnio mnie relaksował, przypominał mi raczej jakieś mydło.
I po raz kolejny, po jakimś czasie wystąpiło przesuszenie skóry, zwłaszcza na ramionach.
Kosmetyk jest ok, ale nie sięgnę po niego ponownie.

Skład: 
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Laureth-3, Parfum, Benzophenone-4, Sodium Benzoate, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Linalool, Sodium Citrate, Lavandula Angustifolia Oil, Phenoxyethanol, Ci 17200, Ci 42090

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
250 ml

Cena:
5,90 (w promocji)

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam żeli z Oriflame. Ale jak się pieni i ładnie pachnie to na pewno byłby dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zapach ci nie przypasował, nie miałam go nigdy i raczej nie sięgnę <3

    OdpowiedzUsuń