wtorek, 1 stycznia 2019

Kosmetyczne zużycia - DENKO 12/2018

Czas na podsumowanie grudnia. Oto kosmetyki, które sięgnęły dna w grudniu:


1. Ziaja - Jagody Acai - Satynowy mus do ciała. Zaskoczył mnie skutecznością działania i świetnym zapachem. RECENZJA 💛
2. Nivea - Antyperspirant Fresh Energy. Skuteczny, łatwo dostępny i generalnie bez większych zastrzeżeń.  RECENZJA 💛
3. Cerkogel 40 - Żel keratolityczny. Stosowałam głównie na skórę głowy, tam gdzie łuska była wyjątkowo gruba. Radził sobie nawet nieźle. 💚
4. Oriflame - Tender Care - Krem uniwersalny z olejkiem z nasion borówki. Zawsze mam go pod ręką ten kosmetyk, zmieniam tylko wersje zapachowe. Borówkowa należy do moich ulubionych. RECENZJA 💖



5. Farmona - Tutti Frutti - Peeling do ciała z gruszą i żurawiną. Przyjemniaczek - umilaczek kąpieli. RECENZJA 💚
6. Tołpa - Dermo Intyma - Regenerujący płyn do higieny intymnej. Bardzo delikatny, nie podrażnia i generalnie fajnie się go używało. 💛
7. Oriflame - Love Nature - Przeciwstarzeniowy krem pod oczy. Taki przeciętniaczek, nie ma co się po nim spodziewać cudów. RECENZJA 💚
8. Ava Laboratorium - Warzywny ogród - Krem ogórkowy wybielający. Spodziewałam się wiele, ale się zawiodłam. Zdecydowanie nie dla mnie. RECENZJA 💜 


9. Avon - Planet Spa Oriental Radiance - Energetyzujący kremowy peeling do twarzy z białą herbatą. Wreszcie go skończyłam i raczej nie powrócę do niego. RECENZJA💜
10. Oriflame - Love Nature - Pianka oczyszczająca z owsem. W rzeczywistości koło pianki to nie stało... Kolejny przeciętniak, po który raczej nie sięgnę ponownie. RECENZJA 💜
11.La Cafe de Beaute  - Krem - suflet do ciała witaminowy z sokiem z gruszy, ekstraktem karamboli i olejem z korzenia wetiwerii pachnącej. Zaciekawił mnie na tyle, że kupię ponownie pełnowymiarowe opakowanie. 💛
12. Dax Cosmetics - Perfecta Softlips - Pomadka ochronna do ust truskawkowa. Dobrze nawilżała i była bardzo poręczna. 💛


13.Dizao - Express Natur - Maseczka do twarzy czerwone wino. Nie mam dużego doświadczenia z maseczkami w płachcie, ta była pierwsza więc nie wiem czego wymagać od takich maseczek. W mojej ocenie była całkiem spoko. RECENZJA💚

Próbki:
1. Sylveco - Vianek - Odżywczy krem do twarz na dzień

Legenda:
💖 - hit, stały element mojej kosmetyczki
💛 - bardzo dobry kosmetyk
💚 - OK, ale nie wiem czy go kupię ponownie/bez rewelacji
💜 - to nie dla mnie

4 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten antyperspirant miałam)
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze cztery produkty zainteresowały mnie najbardziej :)
    Bardzo chciałabym powąchać tej boróweczki:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Linia Gruszka i żurawina Farmony jest moja ulubiona, włącznie z peelingiem, lubię też kosmetyki Avon Planet SPA i Avy, świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń