sobota, 19 stycznia 2019

Ziaja Pro - Płyn zmiękczający do skórek


Manicure i pedicure lubię robić sama (co zresztą nie jest tajemnicą, bo od jakiegoś czasu publikuję moje stylizacje paznokciowe). Dlatego często sięgam po preparaty, które ułatwiają mi uporanie się ze skórkami. Tym razem, postanowiłam zainwestować w coś lepszego niż zazwyczaj, coś profesjonalnego.
Opakowanie ubogie w szatę graficzną, co zaliczam oczywiście na plus. Wizualnie przypomina trochę większy krem pod oczy, ponieważ pod nakrętką znajduje się aplikator (taki "dzióbek"), przypominający te spotykane w kremach pod oczy. Konsystencja mało ma wspólnego z płynem, jest to żel, trochę glutowaty. Z aplikacją kosmetyku bywa różnie, łatwo przesadzić z ilością i wtedy lubi spływać. Zapach raczej słabo wyczuwalny, trochę chemiczny. 
Działanie oceniam jako dość słabe. Na stopach po 5 minutach zero efektu, dopiero po 10-15 minutach można zauważyć jakieś tam działanie... No da się te skórki odsunąć. Na dłoniach ciut lepiej (bo i skórki niewielkie) ale również szału nie ma.
Producent obiecuje ponadto, że produkt "łagodzi dyskomfort spowodowany naciskiem płytki paznokciowej,zmniejsza skłonność paznokci do wrastania w skórę,zmiękcza i uelastycznia skórki, ułatwia ich odsunięcie i redukcję". U mnie słabo radzi sobie ze skórkami, a co dopiero z wrastającymi paznokciami (na szczęście nie mam).
Produkt zawiera alkalia, które mogą doprowadzić do utraty wzroku, więc lepiej przy stosowaniu zachować szczególną ostrożność.
Używałam różnych kosmetyków tego typu i działały o wiele lepiej niż ten, zwłaszcza, że przeznaczony jest do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych!

Skład:
Aqua (Water) ,Propylene Glycol , Lacid Acid, Hydroxyethylecellulose, Sodium Hydroxide, Panthenol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben

Ocena produktu:
Nie dla mnie

Pojemność:
30 ml

Cena:
9,90

2 komentarze:

  1. Mam różne relacje z marką Ziaja, jedne lubię a niektóre mnie uczulają. Skoro ten płyn nic szczególnego nie robi, to się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedne produkty Ziaji są super inne to totalna klapa.

    OdpowiedzUsuń