poniedziałek, 7 stycznia 2019

Dax Cosmetics - Perfecta Softlips - Pomadka ochronna do ust truskawkowa


Pomadka kupiłam w październiku, podczas promocji w Rossmannie. Zaciekawił mnie truskawkowy zapach pomadki.
Opakowanie pomadki jest trochę wydłużone, a średnica pomadki to ok. 7 mm (gdzie standardowa pomadka to ok. 15 mm, czyżby downsizenig?). Mechanizm wykręcania pomadki, czasami się zacinał ale można było sobie z tym poradzić. 
Pomadka ma białawo-przeźroczysty kolor i pachnie truskawkami (raczej chemicznymi), a po dłuższej chwili można wywąchać jeszcze zapach mięty. Zapach i smak truskawkowy dość szybko się ulatniają.
Pomadka gładko rozprowadza się na ustach, dobrze je nawilżając, nie roluje się. Usta są nawilżone i gładkie, czyli to co obiecuje producent. Po krótkim czasie od nałożenia pomadki odczuć można coś jakby lekkie mrowienie i chłodzenie, które utrzymuje się kilka minut. Do zalet pomadki można jeszcze zaliczyć filtr SPF 20.
Podsumowując pomadka ma kilka wad, niezbyt zachwycający skład, ale uważam ją za bardzo dobry produkt ze względu na skuteczne nawilżenie.

Skład:
Ozokerite, Squalane, Ethylhexyl Palmitate, Petrolatum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Myristyl Myristate, Mirystyl Lactate, Benzophenone-3, Ethylhexyl Salicylate, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Parfum, Myristyl Laurate, Myristyl Alcohol, BHT, L-Menthol, Ammonium Glycyrrhizate, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol.

Ocena produktu:
Bardzo dobra

Pojemność:
2 g

Cena:
9,99 (standardowa)

5 komentarzy:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakiś truskawkowy kosmetyk ;O a kiedyś mogłam używam ich na okrągło!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki zapas pomadek, że raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że zapach truskawki jest chemiczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że ma nieciekawy skład, ale najważniejsze że nawilża. Moje usta są strasznie suche dlatego przydało by mi się nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie widziałam tego przyjemniaczka do ust wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń