niedziela, 13 stycznia 2019

Garnier Fructis - Hair Food - Maska nadająca blask jagody Goji


Po fali zachwytów, jaka pojawiła się w blogosferze postanowiłam również zaopatrzyć się w maskę do włosów z serii Hair Food. Oczywiście polowałam na wersję bananową, ale gdy robiłam zamówienie on-line w Rossmannie nie była dostępna. I chociaż kupiłam tą maskę w sierpniu, zaczęłam ją stosować kilka miesięcy później, po farbowaniu włosów.
Opakowanie sporych rozmiarów, odkręcane (trzeba uważać aby nie upuścić). Początkowo nie podobało mi się że maskę trzeba nabierać bezpośrednio z opakowania, w późniejszym czasie nawet polubiłam to rozwiązanie.
Maska ma piękny owocowy zapach (choć tak naprawdę nie wiem jak pachną jagody goji), aż chce się go zjeść!
Maskę stosowałam zazwyczaj jak odżywkę, nakładając ją na umyte włosy. Szampony, które obecnie używam, mocno plączą włosy, maska niwelowała ten problem. Po zastosowaniu maski włosy były miłe w dotyku, dobrze się układały. Oczywiście zdarzyło mi się, że przesadziłam z ilością maski i wtedy włosy były klapnięte.
Odnośnie ochrony koloru, było ok. Nie zauważyłam jakiś spektakularnego blasku.
Podsumowując, jest to bardzo dobry kosmetyk do pielęgnacji włosów farbowanych, z całkiem fajnym składem.  Chętnie powrócę do tej serii ale może tym razem macadania...

Skład:
Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Isopropyl Myristate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lycum Barbarum Fruit Extract, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Sodium Hydroxide, Helianthus Annuus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Lactic Acid, Tartaric Acid, Cetyl Esters, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Carmel, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Parfum/Fragrance

Ocena produktu:
Bardzo dobry

Pojemność:
390 ml

Cena:
24,99 (upolowałam w Rossmannie na promocji 2+2 za ok 12 zł)

2 komentarze:

  1. Mam ją w zapasach, ciekawe jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję, zaciekawiła mnie ta maska bardzo :)

    OdpowiedzUsuń