środa, 21 sierpnia 2019

Aussie - Aussome Volume - Odżywka dodająca objętości do włosów cienkich i słabych


Odżywkę, kupiłam początkiem roku, na wyprzedaży w Tesco. Nie ukrywam, że niska cena była jednym z powodów, dla którego postanowiłam ją zakupić.
Odżywka zamknięta jest w plastikowej butelce, z nakrętką typu disc top. Aby ułatwić sobie wydobywanie, odżywki, mniej więcej od połowy opakowania postawiłam butelkę na nakrętce.
Zapach dość intensywny, lekko duszący ale do przeżycia. Na szczęście nie pozostawał na włosach...
Odżywka miała niezbyt gęstą konsystencję (ale nie wodnistą), łatwo nakładała się na włosy i bezproblemowo wypłukiwała. Już pod czas spłukiwania włosy były rozplątane.
Samo działanie odżywki, nie zaskoczyło mnie niczym nadzwyczajnym. Włosy nie były splątane, łatwo było je rozczesać, a podczas stylizacji całkiem dobrze się układały. Z puszącymi włosami dawała sobie radę przeciętnie.
Odżywka nie okazała się mega odkryciem, a jej działanie określiłabym jako poprawne.

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Parfum, Oleyl Alcohol, Hydroxyethylcellulose, Glyceryl Stearate, PEG-2M, Citric Acid, EDTA, Propylene Glycol, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Polysorbate 60, Benzyl Salicylate, Eugenol, Hexl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Amyl Cinnamal, Limonene, Hydroxycitronellal, Magnesium Nitrate, Silica, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Humulus Lupulus Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, BHT, Buthylparaben, Methylisothiazolinone, Propylparaben, Ethylparaben, Ascorbic Acid, Sodium Sulfite, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

Ocena produktu:
Bez szału...

Pojemność:
250 ml

Cena:
6,99

18 komentarzy:

  1. Szkoda, że okazała się takim średniakiem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji poznać, ale jak średniaczek to raczej się nie skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem czy jest gdzieś dostępny, bo kupiłam na wyprzedaży...

      Usuń
  3. Aż tak źle nie wypadła, ale też nie ma szału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się włosy nie piszą, więc tym razem nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście na rynku jest dużo innych produktów dostosowanych do konkretnych potrzeb włosów :)

      Usuń
  5. Nigdy nie kusiły mnie produkty tej marki szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie niestety ta marka w ogóle się nie sprawdziła, a szkoda, bo słyszałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zależy która odżywka... tak była taka bez szału :)

      Usuń
  7. Ja właśnie tylko tego wymagam od odżywek, wiec pewnie byłabym zadowolona, jeśli chodzi o bardziej dogłębne działanie, to wybieram maski.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam i lubiłam ale był bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szału nie ma ale dobrze że krzywdy nie zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń