poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Venus Nature - Olej z owoców awokado


Olejek z owoców awokado znalazłam na półce w Rossmannie. Trwała wtedy promocja na produkty Venus Nature, więc z ciekawości postanowiłam je wypróbować.
Olejek zamknięty jest w ciemnej, szklanej buteleczce. Wypływ olejku ograniczony jest koreczkiem. Dla mnie było to lekkie utrudnienie, bo używałam większych ilości olejku i czekanie, aż go nakapie, odpowiednia ilość, bardzo mnie denerwowało. Dlatego postanowiłam go przelać do innego opakowania.
Początkowo, planowałam sama popróbować z tworzeniem własnego kremu (do tego olejku była dołączona baza kosmetyczna), jednakże szybko porzuciłam ten plan... Zdecydowanie wolę gotowe kosmetyki.
Chociaż olejek, można stosować praktycznie na całe ciało, ostatecznie wykorzystałam go do pozbywania się łuski z mojego skalpu oraz do olejowania moich włosów. W tych rolach spisywał się dobrze.
Zapewne olejek ma jeszcze wiele innych zastosowań, jednakże ja nie jestem wielką fanką olejków. 

Skład:
Persea Gratissima Oil

Ocena produktu:
OK

Pojemność:
50 ml

Cena:
12,99

17 komentarzy:

  1. Mam olejek z awokado, ale innej marki, stosuję do olejowania włosów :)
    Sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej z Awokado ma wiele fajnych zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jestem fanką olejków :) chętnie wyprobuje i ten

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo lubię stosować olejki w mojej pielęgnacji :) Zwłaszcza do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może do olejowania włosów go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę go koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten rodzaj olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie jestem fanką olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z kolei jestem wielką fanką olejów. Olej awokado lubię, choć jest dość tłusty. Nie miałam go jeszcze z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie mogę się przemóc do olejków... :)

      Usuń