niedziela, 25 sierpnia 2019

Oriflame - Activelle Extreme - Dezodorant antyperspiracyjny


Do antyperspirantów z Oriflame powracam jak bumerang, zwłaszcza to wersji fioletowej. Ostatnio Oriflame wycofuje starą wersję tego kosmetyku zastępując ją nową.
Opakowanie zmieniło się dość mocno, zarówno pod względem kolorystyki i kształtu. Na szczęście opakowanie nadal jest poręczne i można postawić je na nakrętce (stara wersja opakowania podobała mi się bardziej).
Zmienił się również nieco zapach, osobiście trochę bardziej mi się podoba. Producent określa zapach jako "świeży, cytrusowo-pudrowy". Zgadzam się z tym opisem zapachu, ale ja wyczuwałam nutkę zapachu charakterystycznego dla kosmetyków Nivea.
Co do ochrony przed potem, to działa jeszcze lepiej niż stara wersja. Nie testowałam oczywiście go przez 72h, dla mnie wystarcza gdy antyperspirant zapewnia mi suche pachy przez cały dzień aktywności - a ten zapewnia.
Nie podrażnia nawet po depilacji, dość szybko się wchłania. Jedyny minusik to, że lekko brudzi ubrania na biało, ale za tak fenomenalną ochronę przed potem wybaczam mu to.

Skład: 
Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Steareth-2, Ppg-15 Stearyl Ether, Steareth-21, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Parfum, C12-13 Alkyl Lactate, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Acrylates/Methacryloyl Propyltrimethoxysilane Crosspolymer, Benzyl Salicylate, Peg-20 Glyceryl Triisostearate, Polyvinyl Alcohol, Polyacrylate Crosspolymer-6 

Ocena produktu: 
Świetny 

Pojemność: 
50 ml

Cena: 
7,99 (w promocji)

17 komentarzy:

  1. Będę musiała zamówić na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że taki skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie go używam i jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze brudzi nico, ja mam obecnie ziajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie mialam żadnych dezodorantów ani antyperspirantów oriflame. Ale cena calkiem spoko, skoro tak do niego wracasz to może ja się skusze bo aż jestem ciekawa tej propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam obecnie z Sylveco, za Oriflame nigdy nie przepadałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko znaleźć dobry antyperspirant

    OdpowiedzUsuń