sobota, 31 sierpnia 2019

Haul kosmetyczny czyli co nowego w sierpniu

Sierpień dobiega końca, a więc czas na podsumowanie kosmetycznych nowości.
W mojej okolicy Tesco zmniejsza swoją powierzchnię, więc większość kosmetyków była przeceniona -50%. Dodatkowo uzbierało mi się kilka bonów z tego sklepu, więc jak tu nie skorzystać?

tesco

1. Eco Laboratorie - Żel do mycia twarzy
2. Nature Box - Odżywka do włosów
3. Organic Shop - Odżywka do włosów

tesco

4. Elfa Pharm - Szampon do włosów
5. Organic Shop - Odżywka do włosów
6. Nature Box - Krem do włosów

tesco

7. Cafe Mini - Maseczka do twarzy
8. Cafe Mini - Maseczka do twarzy
9. Cafe Mini - Maseczka do twarzy

tesco

10. Garnier - Skin Activ - Maska do twarzy
11. Garnier - Skin Activ - Maska do twarzy

W moje ręce wpadł również zestaw miniatur Nuxe, który bardzo mnie ucieszył, bo już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować kosmetyki tej marki.

miniatury

12. Nuxe - Żelowy peeling z płatkami róży 15 ml
13. Nuxe - Krem nawilżający do twarzy 15 ml
14. Nuxe - Suchy olejek Huile Prodigieuse 10 ml
15. Nuxe - Krem do rąk 15 ml
16. Nuxe - Kremowy żel pod prysznic 30 ml

Oczywiście nieobca była mi promocja 2+2 w Rossmannie, chociaż nie do końca byłam zadowolona z wyboru kosmetyków, który był w drogerii. Jednak udało mi się kupić kilka ciekawych kosmetyków.



17. Bielenda - Botanic Spa Rituals - Odżywka do włosów farbowanych lawenda + zielona herbata
18. Nivea - Lekki mus do pielęgnacji ciała
19. Pantene - Hair Biology - Odżywka do włosów
20. Rossmann - Alterra - Olejek do ciała

Równolegle do promocji 2+2 w Rossmannie trwała promocja na antyperspiranty Deomilk od Nivea. Jako, że w kwestii ochrony przed potem, Nivea u mnie się zawsze sprawdza, postanowiłam bliżej przyjrzeć się tym nowościom:


nivea

21. Nivea - Deomilk - Antyperspirant 48 h dry
22. Nivea - Deomilk - Antyperspirant 48 h mild

No i tak prezentują się nowości sierpnia...

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to dobrze... będziesz mogła poznać moją opinię na ich temat :)

      Usuń
  2. Super zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo bardzo lubię te olejki ALterra - mam nadzieje, że będziesz też z nich zadowolona :) MI w tesco nie udało się nic ciekawego kupić - póki były puste, a kolejki zbyt długie :D Maseczki Cafe Mini bardzo mnie ciekawią, daj znać jak się sprawują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzja maseczek będzie na pewno! W niektórych sklepach Tesco dochodziło do dantejskich scen... :)

      Usuń
  4. Oglądam z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nic z Twoich nowości :) Kilka z nich mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa maseczek do twarzy :) Miałam ten lekki mus z Nivea i lubiłam go :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tych produktów :) Czekam zatem na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń