czwartek, 15 sierpnia 2019

Oriflame - Love Nature - Odświeżająca żelowa maska z ogórkiem

maseczka z ogórkiem

Podczas ostatnich zakupów w Oriflame, kupiłam trzy maseczki z serii Love Nature. Jako pierwszą postanowiłam przetestować odświeżającą maskę do cery mieszanej.
Maska zamknięta była w sporych rozmiarów saszetce, przez co trudno było ją wydobywać. Konsystencja - żelowa, dość gęsta. Zapach - intensywny, ogórkowy.
Maska gładko się rozprowadzała po twarzy, nie zastygała. Łatwo się ją zmywało.
Po zastosowaniu maski nie widziałam większych efektów przed i po. Skóra była delikatnie odświeżona i lekko nawilżona. To wszystko. Dobrze, że nie wywołała podrażnienia czy uczulenia.
Generalnie maseczka nie przypadła mi do gustu, za słabe działanie i brak widocznych efektów. 

Skład: 
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Polysorbate 20, Carbomer, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Benzophenone-4, Disodium Edta, Propylparaben, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Cucumis Sativus Fruit Extract, Ethylparaben, Sodium Chloride, Menthol, Sodium Hyaluronate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 19140, CI 42090 

Ocena produktu: 
Nie dla mnie. 

Pojemność: 
10 ml

Cena:
3,12 (regularna) 
1,79 (w promocji)

23 komentarze:

  1. Miałam tą maseczkę. Nie wspominam jej dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich masek po których nie widać efektu:( A za marką Oriflame ogólnie nie przepadam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maseczkę, wspominam ją dobrze,a le faktycznie efekty bez szałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam sporo masek z Oriflame, ale tej jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to z tymi maseczkami jest... Większych efektów nie dają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki z ogórkiem bardzo lubię, bo fajnie odświeżają, ale tej raczej bym nie kupiła. Skład nie bardzo mi się podoba :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż składów nie analizuję, to ten wydaje mi się podejrzany...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. została mi jedna do przetestowania z tej serii..

      Usuń
  9. Szkoda, że okazała się bublem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie wypadła lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że cena przyjazna, jednak patrząc na efekt to nie warta ceny. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niska cena często pociąga za sobą marną jakość, tak też było i w tym przypadku...

      Usuń