piątek, 23 sierpnia 2019

Sylveco - Aloesove - Regenerujący żel do twarzy, ciała i włosów


Żel kupiłam przede wszystkim z myślą o stosowaniu go pod olej, na włosy. Ale jak się okazało później, znalazłam dla niego też inne zastosowania.
Żel zamknięty jest w opakowaniu z pompką, co stanowi jego wielką zaletę. Ze strony opakowania nie miała żadnych niemiłych niespodzianek.
Zapach delikatny, niezbyt intensywny, lekko ziołowy. 
Co do konsystencji - to po prostu żel (nie za gęsty, taki w sam raz) o lekko żółtawej barwie.  Gdy nabrałam go w dłonie był taki jakiś śliski/obślizgły... ciężko to opisać słowami.
Żel stosowałam przede wszystkim jako baza pod olej na włosy. Później zaczęłam go stosować do nawilżania skóry głowy, również przed nałożeniem olejku. Czy to na skalp czy na włosach, żel spisywał się dobrze. Włosy wyglądały dobrze, a łuskę ze skóry głowy było łatwiej usunąć.
Dobrze poradził sobie również z zaczerwienieniem posłonecznym na ramionach. Żel złagodził podrażnienie i przyjemnie je schłodził. 
Generalnie żel dobrze się sprawdził w mojej pielęgnacji, jednak nie jest to kosmetyk pierwszej potrzeby. Być może sięgnę po niego jeszcze.

Skład:
Aqua, Glycerin, Propanediol, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Hydroxyethylcellulose, Sodium Alginate, Allantoin, Lavandula Angustifolia Oil, Citrus Aurantium Dulcis Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol

Ocena produktu:
Dobry

Pojemność:
250 ml

Cena:
25,90

24 komentarze:

  1. Jeden produkt a wielofunkcyjny :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię aloes właśnie za to że jest taki uniwersalny :) do włosow, do twarzy, do ciała :) tego nie próbowałam ale holika holika i skin79 to dla mnie hity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel do mycia Aloesove, ale ciągle czeka nieotwarty...
    Dobrze wiedzieć, że pomógł Ci na zaczerwienienie po słońcu, może to ten aloes w składzie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria aloesove u mnie całkiem fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  4. Wszystko co z aloesem wielbię miłością bezgraniczną! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam serię Aloesove... trochę tego jest :)

      Usuń
  5. ta seria u mnie srednio wypadła

    OdpowiedzUsuń
  6. już od jakiegoś czasu się na niego czaję i jakoś nigdy nie mam z nim po dordze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę markę, chociaż tego produktu jeszcze nie testowałam. U mnie olejowanie na wodę, czasem dodaję trochę do maseczki. Szukam najlepszego połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami znalezienie dobrego sposobu olejowania włosów wymaga sporo zachodu :)

      Usuń
  8. Ja akurat z aloesem mam relację love hate, więc pewnie się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aloes nie zawsze się sprawdza u wszystkich, kwestia indywidualna :)

      Usuń
  9. U mnie żele aloesowe nie sprawdzają się pod olejowanie, bo swędzi mnie po nich głowa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, używam oleju na włosy więc kiedyś wypróbuję go jako bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aloes jest podobno bardzo leczniczy :) Póki co jednak nie mam tego kosmetyku w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żel aloesowy sprawdził się idealnie w pielęgnacji mojej cery z niedoskonałościami. W ogóle mnie nie zapycha, a przy tym świetnie nawilża.
    www.aloevera.net.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Żele do twarzy są świetnym dodatkiem do codziennej pielęgnacji skóry. Ich lekka i delikatna formuła doskonale oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, pozostawiając ją odświeżoną i przyjemnie nawilżoną. To wygodny produkt, który łatwo wkomponować w rytuał porannej i wieczornej pielęgnacji.
    https://lineabeautyconcept.pl/wodorowe-oczyszczanie-twarzy-warszawa/

    OdpowiedzUsuń